Předmětem projektu, který má za cíl zvýšení kvality, efektivity a výkonnosti služeb a klíčových činností MěÚ a nastavení kontinuálního zlepšování jak směrem ke klientům úřadu, tak směrem k zaměstnancům úřadu, je realizace dílčích aktivit, které přispějí ke zlepšení poskytovaných služeb a procesů vůči uživatelům služeb, tedy klientům a občanům. Všechny tyto aktivity a jejich výstupy budou dále sloužit především k nastavení systému kontinuálního zlepšování se silnými mechanismy zpětných vazeb ze strany uživatelů služeb, tedy klientů, občanů, zastupitelů, příspěvkových organizací, obcí ve správním obvodu a pod. V rámci jednotlivých aktivit projektu budou realizovány činnosti vedoucí k jednotlivým cílům a výstupům. V rámci aplikace modelu CAF budou vytvořeny sebehosnotící zprávy na základě kterých budou vytvořeny akční plány. V rámci aktivity zefektivnění řízení lidských zdrojů bude zpracování kompetenční model, systém hodnocení zaměstnanců a další. Průzkumy spokojennosti klientů, standardy zákaznické orientace a optimalizace systému zadávání veřejných zakázek proběhne v rámci aktivity otevřenost úřadů. Ke všem výše uvedeným aktivitám bude probíhat vzdělávání vedoucích a zaměstnanců úřadu, tak aby byl podpořen rozvoj ve všech uvedených oblastech. Projekt bude realizován pracovníky MěÚ a externími dodavateli.