Cílem předkládaného projektu je v souladu s podmínkami výzvy zlepšit kvalitu řízení a managementu na MÚ v Moravské Třebové a zefektivnit rozvoj našich zaměstnanců. Jeho součástí je také definice nové komunikační strategie v návaznosti na průzkum spokojenosti občanů, sledující větší otevřenost a vstřícnost úřadu směrem k veřejnosti.
Do projektu hodláme zapojit všech 76 zaměstnanců úřadu a 10 zastupitelů, kteří tvoří cílové skupiny projektu.
Cílů stanovených výzvou chceme dosáhnout realizací těchto projektových aktivit, které budou postaveny na výsledcích systémového auditu, provedeného v úvodní fázi projektu jako vstupní krok pro veškeré navazující činnosti:
1) Implementace principů projektového řízení do praxe úřadu.
2) Implementace procesního řízení do praxe úřadu.
3) Tvorba a realizace systémových opatření vedoucích k zefektivnění řízení lidských zdrojů.
4) Implementace metod, postupů a dobré praxe v oblasti finančního řízení, řízení ekonomiky v období finanční krize, předcházení či eliminace dopadů finanční krize.
5) Vzdělávání zaměstnanců.
6) Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti úřadu samosprávy (good governance).
Aktivity bude realizovat externí dodavatel, který bude vybrán na základě výběrového řízení, rozhodujícím faktorem bude kvalita poskytovaných služeb a zkušenosti dodavatele. Dodavatel bude průběžně komunikovat se členy realizačního týmu a zajistí tak maximální kvalitu a efektivitu všech výstupů projektu.
Projekt bude probíhat po dobu 27 měsíců, rozsah aktivit a jejich harmonogram byl pečlivě připraven ve spolupráci se zaměstnanci úřadu tak, aby jeho realizace nezatížila běžnou činnost našich zaměstnanců a nedocházelo tak ke zbytečným komplikacím. Projektový tým bude sestaven z našich nejzkušenějších pracovníků s potřebnou kvalifikací a přirozeným respektem ze strany zaměstnanců. Celý koncept projektu jsme důsledně zvažovali a jsme připraveni zvládnout jeho následnou administraci.