Veřejný detail projektu

Informace o projektu

 

Projekt je rozdělen do 5 klíčových aktivit a účinně kombinuje externí a interní vzdělávání. Za realizaci projektu je odpovědný manažer projektu a koordinátor vzdělávání. Projekt bude realizován po dobu 18 měsíců. Část školení probíhá v zahraničí.

 

Hlavním cílem projektu je prohloubení kvalifikace zaměstnanců BREMA TK v oblasti servisu transportního chlazení a klimatizací dopravních prostředků a tím zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku a jeho zaměstnanců. Další cíle: - odborná a specifická příprava zaměstnanců servisu na výkon pracovní pozice (plnění speciálních smluvních podmínek a používání měřicích přístrojů při servisu jednotek THERMO KING) - rozvoj týmové spolupráce, znalost odborné AJ terminologie - nastavení podmínek a procesů pro další vzdělávání (příprava a implementace vzd. plánu, vybavení školicí místnosti a příprava studijních materiálů pro interní vzd.) - podpora adaptace nově přijímaných zaměstnanců. Cíle projektu vychází z identifikovaných vzd. potřeb zaměstnanců BREMA TK. Výstupem projektu je: 8 podpořených osob, 77 absolventů a 23 realizovaných kurzů.
V projektu není realizováno partnerství.
Výstupem projektu je: 8 podpořených osob, 77 absolventů a 23 realizovaných kurzů.
Projekt nezakládá mezinárodní spolupráci.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou je 8 zaměstnanců BREMA TK s místem výkonu práce v Modleticích na těchto pozicích: vedoucí servisu, servisní technici, 1 obchodní zástupce, asistentka. Projekt přímo reflektuje vzd. potřeby, které identifikovalo vedení v diskuzi s vybranými zástupci zaměstnanců a v návaznosti na podnikatelský plán, pozici na trhu, legislativu a mezery v znalostech zaměstnanců. Dalšími faktory jsou vývoj v oboru a požadavky zákazníků na produkty a jejich servis. Cílová skupina získá specifické znalosti a dovednosti, ihned využitelné v praxi. Realizace projektu bude mít pro zaměstnance následující přínosy: - v širším kontextu zvýšení odbornosti a efektivnosti práce zaměstnanců, stanou se uznávanými odborníky, to bude mít dopad na vyšší finanční ohodnocení; - projekt přinese cílové skupině nové znalosti a posílí kompetence potřebné k servisu nových technologií; - zaměstnanci získají vetší pocit sebejistoty nad prováděnou prací, což jim přinese vyšší spokojenost.