Hlavním cílem projektu je navázat na v minulosti vytvořený komplexní program vzdělanosti a prohloubit zaměstnancům firmy odbornou způsobilost. Odborné vzdělání je klíčem k úspěchu každé firmy. Vzdělávání prochází napříč celým podnikem od managementu, obchodu, servisu až po skladníky. Do projektu bude zapojeno 344 mimopražských zaměstnanců. Firma sestavila vzdělávací plán pro každou pracovní pozici v podniku, který definuje kvalifikační předpoklady pro každou pracovní pozici.
Minulý projekt byl nastaven na základní stupeň kvalifikace, současný projekt si klade za cíl tuto kvalifikaci více rozšířit a připravit tak zaměstnance firmy na profesionální úroveň. Tím se zvýší celková úroveň firmy a služeb, které poskytuje. Aby byla firma dále úspěšná na trhu, potřebuje svým zákazníkům nabídnout něco víc, musí nabídnout perfektní servis. Projektem bude tento přístup zajištěn.
Projekt byl sestaven na základě výstupů z minulého projektu, kdy bylo dokázáno, že se zvýšila úroveň firmy. Je tedy důležité toto postavení dále rozvíjet a zajistit v očích zákazníků, dodavatelů i partnerů firmy, že je firma SIKO stabilní firma s kvalitními službami.
Vzdělávání bude rozvrženo do několika oblastí - management, obchod, servis a doprava, sklad, THP a znalost systému SAP. Dále bude vyškolen interní lektor, který zajistí výuku ve znalosti reklamačního procesu a používání reklamačního systému RS zaměstnanců na pozicích servis, sklad, obchod.
Na vzdělávací systém bude navázán talent management, kde bude v průběhu projektu vytipováno 5 zaměstnanců, kteří budou moci prokázat své schopnosti a postoupit na vyšší pozici.