Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Hlavním cílem projektu je navázat na v minulosti vytvořený komplexní program vzdělanosti a prohloubit zaměstnancům firmy odbornou způsobilost. Odborné vzdělání je klíčem k úspěchu každé firmy. Vzdělávání prochází napříč celým podnikem od managementu, obchodu, servisu až po skladníky. Do projektu bude zapojeno 344 mimopražských zaměstnanců. Firma sestavila vzdělávací plán pro každou pracovní pozici v podniku, který definuje kvalifikační předpoklady pro každou pracovní pozici.

Minulý projekt byl nastaven na základní stupeň kvalifikace, současný projekt si klade za cíl tuto kvalifikaci více rozšířit a připravit tak zaměstnance firmy na profesionální úroveň. Tím se zvýší celková úroveň firmy a služeb, které poskytuje. Aby byla firma dále úspěšná na trhu, potřebuje svým zákazníkům nabídnout něco víc, musí nabídnout perfektní servis. Projektem bude tento přístup zajištěn.

Projekt byl sestaven na základě výstupů z minulého projektu, kdy bylo dokázáno, že se zvýšila úroveň firmy. Je tedy důležité toto postavení dále rozvíjet a zajistit v očích zákazníků, dodavatelů i partnerů firmy, že je firma SIKO stabilní firma s kvalitními službami.

Vzdělávání bude rozvrženo do několika oblastí - management, obchod, servis a doprava, sklad, THP a znalost systému SAP. Dále bude vyškolen interní lektor, který zajistí výuku ve znalosti reklamačního procesu a používání reklamačního systému RS zaměstnanců na pozicích servis, sklad, obchod.

Na vzdělávací systém bude navázán talent management, kde bude v průběhu projektu vytipováno 5 zaměstnanců, kteří budou moci prokázat své schopnosti a postoupit na vyšší pozici.

Hlavním cílem projektu je zvýšit odbornou kvalifikaci zaměstnanců firmy SIKO KOUPELNY a.s. s ohledem je jejich současnou situaci a možnosti v budoucnu. Dílčí cíle projektu: -Prohloubit odborné znalosti a dovednosti zaměstnanců, -Rozšířit komplexní systém vzdělávání ve firmě, -Zvýšit motivaci pracovníků k dalšímu vzdělávání, -Zlepšit pracovní výkon a produktivitu práce, -Zvýšit atraktivitu podniku na trhu, -Zlepšit pracovní vztahy na pracovišti, -Umožnit karierní postup zvoleným pracovníkům -Zavést interní vzdělávání reklamačního systému
nemá
Organizaci zajistí manažer projektu, který bude koordinovat vzdělávání zaměstnanců, průběh a realizaci jednotlivých aktivit. Administrativní podporu zajistí asistent. Dále bude určen interní lektor na základě odbor. způsobilosti. V prvních 3 měsících proběhne příprava na realizaci: - sestavení realizačního týmu a plánu práce RT - v úvodní fázi realizace budou pracovní porady 1 týdně - nadefinuje se systém vzdělávání zaměstnanců - zajištění publicity projektu - manažer vytvoří rozvrh vzdělávání zaměstnanců -uzavření smlouvy s dodavateli - příprava vybavení vzděl. prostor (notebook) - příprava hodn. mater. a prez. listin Na začátku projektu vytvoří manažer databázi pro evidenci realizace kurzů u zaměstnanců, která se bude průběžně aktualizovat a bude sloužit jako nástroj hodnocení celého vzdělávacího programu. Bude do nich také zaznamenán další možný směr vývoje vzdělávání zaměstnance. Cílem je řídit rozvoj podle individ. osobnostních vlastností jednotlivců. Součástí bude průběžné zpracování údajů o průběhu projektu.Od dodavatelů kurzů se očekává hodnocení účastníků. Účast bude zaznamenána na prezenční listiny a vždy po skončení seminářů bude probíhat zpětná vazba. Možnost konzultovat své nabyté poznatky a úkoly s lektorem také zaručí zpětnou vazbu. Lektor zhodnotí seminář krátkou zprávou, kde navrhne další postup. Na konci projektu dojde k závěrečnému zhodnocení aktivit projektu. Manažer projektu zhodnotí: - plnění plánů u jednotlivých zájemců, - hodnocení úspěšnosti realizace projektu na základě získaných certifikátů a osvědčení
Výstupem projektu bude 344 podpořených osob, 1002 úspěšných absolventů kurzů a 1 produkt: pozice interního lektora.
není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Do projektu bude zapojeno 344 mimopražských zaměstnanců.