Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Magistrát hl. m. Prahy (MHMP) se pod záštitou ředitele MHMP dlouhodobě snaží prosazovat moderní metody řízení. Všechny předchozí projekty se věnovaly řešení problémů vzniklých uvnitř MHMP a hledání vnitřních bariér efektivity, přesto vnímání MHMP u veřejnosti stále není dobré.

Předkládaný projektový záměr naproti tomu směřuje k zapojení pohledu ze strany občana, prověření v minulosti nastavených procesů a opatření prostřednictvím nástroje poskytujícího objektivní zhodnocení z vnějšího pohledu, tj. mystery shoppingu. Na řešení zjištění vzešlých z tohoto šetření projekt reaguje podporou změny v oblasti rozšíření kompetencí pracovníků MHMP k provádění změn směřujících ke good governance a tvorbou konkrétních akčních plánů zúčastněných odborů přenášených do komplexní Strategie pro zlepšení kontaktu s veřejností.

Do projektu se z rozhodnutí supervizora projektu (ředitel MHMP), po konzultaci s vedením těchto odborů zapojily

3 hlavní subjekty ze skupiny tzv. front office odborů (v přímé komunikaci s občany).

- Odbor Evropských fondů (FON)

- Odbor Dopravně správních činností (DSC)

- Odbor Služeb (SLU) - oddělení služeb veřejnosti

V rámci průzkumu na odborech dojde ke kontaktu s minimálně 200 zaměstnanci z 356 zařazených do těchto organizačních jednotek (KA 2 a 3). Následně proběhnou aktivity podporující změnu ke good governance (KA 4 - 6), v rámci kterých vzniknou akční plány ke změně, jenž budou následně promítnuty do komplexní Strategie (KA 7) pod osobní záštitou ředitele MHMP.

Globálním cílem projektu je tvorba a realizace systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti MHMP a systémových opatření vedoucích k zefektivnění řízení lidských zdrojů. Specifickými, dílčími cíly projektu jsou: - Realizace mystery shopping jako analytického nástroje ke zjištění stavu v řešené oblasti - Realizace 4 kurzů podpůrných školení v oblasti nastavení změn podporující implementaci principů good governance do praxe MHMP - Realizace 29 facilitovaných wokrshopů pro cílovou skupinu projektu v odborech DSC, FON a oddělení služeb veřejnosti AMP - Aktualizace a rozšíření kompetenčního modelu MHMP - Vytvoření Strategie zlepšení kontaktu s veřejností vč. návrhů změn v systému vzdělávání navazující na facilitované ws V rámci projektu získá podporu celkem 361 osob.
nejsou
Po výběrovém řízení, kdy byl vybrán dodavatel služeb se v rámci KA 02 vytvořil plán realizace průzkumu, byl uskutečněn Mystery shopping, v rámci KA 04 proběhlo čtyřdenní školení pro vedoucí a klíčové osoby.
Bylo uskutečněno mystery šetření ještě v trochu větší míře, než bylo původně plánováno.
není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci odborů FON, DSC a SLU. Celkem kolem 350, jedná se především o ty zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s veřejností.