Dílčí cíle:
1) Realizovat informační a motivační kampaň zaměřenou na podporu zaměstnávání žen a slaďování rodinného života, včetně prezentace přístupů, příkladů dobré praxe a přínosu projektu pro zaměstnavatele a zaměstnance.
2) Na základě informační kampaně mezi zaměstnavateli uskutečnit 5 genderových auditů u vybraných zaměstnavatelů. Následně proškolit konkrétní zaměstnance a zaměstnankyně (20 osob) v oblasti lidských zdrojů a provést monitoring změn v přístupu zaměstnavatelů k rovným příležitostem.
3) Na základě jednání se zaměstnavateli oslovených v informační kampani a uskutečněných auditů podpořit vytvoření 16 pracovních míst u vybraných a k danému účelu vhodných zaměstnavatelů. Bude se jednat o pracovní místa na zkrácený úvazek, sdílená pracovní místa, případně pracovní místa umožňující práci s domova na bázi home office.
4) Na základě zkušeností a závěrů z genderových auditů vypracovat informační materiály a příručku obsahující doporučení jak správně přistupovat ke genderové problematice na trhu práce. Tuto příručku během projektu rozšířit mezi zaměstnavatele v regionu s možností využití i po skončení projektu (200 ks).
5) Poskytnout 40 členkám a členům cílové skupiny cílenou rekvalifikaci nezbytnou pro konkrétní pracovní místo. Může jít jak o místo dotované v rámci projektu, tak o běžné pracovní místo, pro které je daná kvalifikace nezbytná. Dále poskytovat poradenské, advokační a asistenční služby vedoucí ke snižování genderové diskriminace na trhu práce tj. pracovně právní a sociální poradenství (50 osob).