Veřejný detail projektu

Informace o projektu

 

Obsahem projektu je řada aktivit, které jsou zejména zaměřeny na zmapování a analýzu stávajících klíčových činností, jejich popis, analýzu efektivnosti, rizik a kritických faktorů, návrh optimalizace (zlepšení), realizaci, optimalizaci (zlepšení), návrh zpětné vazby, realizaci zpětné vazby a provedení případné korekce v oblastech, které jsou ve všech organizacích vnímány jako klíčové pro nastavení systému kontinuálního zlepšování služeb a rozvoje organizace a lidských zdrojů.

 

Projekt významně přispěje ke zlepšení poskytovaných služeb a procesů a především právě k nastavení systému kontinuálního zlepšování se silnými mechanismy zpětných vazeb ze strany uživatelů služeb (klientů, občanů, zastupitelů, příspěvkových organizací, obcí ve správním obvodu atd.).

 

 

 

Zaměření, aktivity, dílčí cíle a výstupy:

 

* Sebehodnotící zpráva dle CAF a Akční plán 2x

 

* Mapování klíčových procesů a návrhy opatření

 

* Analýza rezerv, rizik, neshod a návrhy opatření, KPI

 

* Zpracování strategie MěÚ a metodiky MBO

 

* Implementace controllingu a reportingu

 

* Zero-Based Budgeting

 

* Zpracování kompetenčního modelu

 

* Systém hodnocení zaměstnanců

 

* Strategie ŘLZ, plány rozvoje

 

* Assessment a Development centre

 

* Průzkumy spokojenosti klientů

 

* Standardy zákaznické orientace

 

* Rozvoj a vzdělávání vedoucích

 

* Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců

 

Zvýšení kvality, efektivity a výkonnosti služeb a klíčových činností MěÚ a nastavení systému kontinuálního zlepšování jak směrem ke klientům úřadu, tak směrem k zaměstnancům úřadu.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci úřadu. Klienti úřadu.