Obsahem projektu je řada aktivit, které jsou zejména zaměřeny na zmapování a analýzu stávajících klíčových činností, jejich popis, analýzu efektivnosti, rizik a kritických faktorů, návrh optimalizace (zlepšení), realizaci, optimalizaci (zlepšení), návrh zpětné vazby, realizaci zpětné vazby a provedení případné korekce v oblastech, které jsou ve všech organizacích vnímány jako klíčové pro nastavení systému kontinuálního zlepšování služeb a rozvoje organizace a lidských zdrojů.
Projekt významně přispěje ke zlepšení poskytovaných služeb a procesů a především právě k nastavení systému kontinuálního zlepšování se silnými mechanismy zpětných vazeb ze strany uživatelů služeb (klientů, občanů, zastupitelů, příspěvkových organizací, obcí ve správním obvodu atd.).
Zaměření, aktivity, dílčí cíle a výstupy:
* Sebehodnotící zpráva dle CAF a Akční plán 2x
* Mapování klíčových procesů a návrhy opatření
* Analýza rezerv, rizik, neshod a návrhy opatření, KPI
* Zpracování strategie MěÚ a metodiky MBO
* Implementace controllingu a reportingu
* Zero-Based Budgeting
* Zpracování kompetenčního modelu
* Systém hodnocení zaměstnanců
* Strategie ŘLZ, plány rozvoje
* Assessment a Development centre
* Průzkumy spokojenosti klientů
* Standardy zákaznické orientace
* Rozvoj a vzdělávání vedoucích
* Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců