Klíčové aktivity (KA):
1. Proškolení nových interních lektorů - pro vzdělávací aktivity zaměřené na oblast veřejných zakázek (2 lektoři) a správního řízen í (2 lektoři). Proškolení bude obsahovat část odbornou a část lektorských dovedností. Lektoři rovněž tvoří interní vzdělávací programy (viz. KA 2 a 3) a podílí se následně na jejich realizaci.
2. Tvorba interního vzdělávacího programu "veřejné zakázky" - program bude tvořen interními lektory, kteří zajistí odbornou obsahovou náplň, přípravu studijních materiálů a vytvoření obsahu e-learningového kurzu. Výstupem aktivity bude nově vytvořený interní vzdělávací program, který bude připraven pro pilotní testování (na vzorku zaměstnanců) a následnou akreditaci (viz. KA 4).
3. Tvorba interního vzdělávacího programu "správní řízení" - program bude tvořen interními lektory, kteří zajistí odbornou obsahovou náplň, přípravu studijních materiálů a vytvoření obsahu e-learningového kurzu. Výstupem aktivity bude nově vytvořený interní vzdělávací program, který bude připraven pro pilotní testování (na vzorku zaměstnanců) a následnou akreditaci (viz. KA 4).
4. Pilotní proškolení zaměstnanců v obou vzdělávacích programech (KA 2 a 3) - smyslem testování je odhalení nedostatků připravených vzdělávacích programů. Vzorek zaměstnanců bude obsahovat zaměstnance s různou úrovní skutečných znalostí o příslušné problematice. Testování bude probíhat formou prezenčních přednášek, e-learningu, samostudia a interaktivního workshopu. Závěrem KA je příprava žádosti o akreditaci vzdělávacích programů ze strany MV ČR a získání této akreditace.
5. Proškolení zaměstnanců a členů zastupitelstev v interních vzdělávacích programech (viz. KA 2 a 3) - školení provedou interní lektoři (viz. KA 1, 2 a 3), školení bude probíhat formou prezenčních přednášek, e-learningu, samostudia a interaktivního workshopu.
6. Proškolení zaměstnanců a členů zastupitelstev v odborných oblastech identifikovaných provedenými pohovory - jedná se o následující oblasti: procesní a projektové řízení, korupce, její prevence a eliminace.
7. Proškolení zaměstnanců a členů zastupitelstev ve specigfických oblastech identifikovaných provedenými pohovory - jedná se o následující oblasti: komunikační dovednosti, komunikace v krizové situaci, komunikační dovednosti v sociální oblasti, písemná komunikace a úřední písemnosti.
8. Rozvoj sítě stávajících interních lektorů - cílem je zvýšení lektorských dovedností stávajících interních lektorů magistrátu (cca 15 lektorů). Lektoři se budou účastnit intenzivního třídenního kurzu + jednodenního praktického tréningu.
9. Nastavení systému evaluace vzdělávacích aktivit - pro kvalitní chod vzdělávacího sytému zaměstnavatelebude vytvořeno pravidelné vyhodnocování efektivity uskutečňovaného vzdělávání zaměstnanců. Budou se využívat zejména testy a jejich vyhodnocování (vstupní, výstupní), hodnocení faktického přínosu nadřízeným zaměstnancem, kvantifikace praktického přínosu prostřednictvím ekonomických ukazatelů, zpětná vazba zaměstnanců. Součástí bude i zahrnutí interních vzdělávacích programů (KA 2 a 3) do plánu vzdělávání relevantních zaměstnanců.
10. Řízení projektu a propagace