Veřejný detail projektu

Informace o projektu

 

 

Energie - stavební a báňská a.s. (dále ESB) patří mezi významné společnosti na stavebním trhu, je českou akciovou společností, která vznikla v roce 1992 privatizací státního podniku Výstavba kamenouhelných dolů. Sídlo společnosti je Vašíčkova 3081, Kladno. Společnost zaměstnává k 1. 8. 2012 488 kmenových zaměstnanců. K tomu, aby byla společnost konkurenceschopná v dnešních nelehkých podmínkách a při snaze zajišťovat práce vlastními zaměstnanci, je nutné věnovat vzdělávání a zvyšování odborných znalostí neustálou pozornost. Společnost si je plně vědoma v návaznosti na současnou nelehkou situaci v sektoru stavebnictví, jeho stálého propadu a tím i vyvíjení značného tlaku na stavební firmy, nutností aktuálně reagovat na stavební trh, k tomu pak potřebností nejen kvalifikovaného managementu, ale i výkonných složek. K tomu, aby se společnost nadále rozvíjela a zůstala významným partnerem na stavebním trhu, musí neustále pečovat o prohlubování, rozšiřování, zvyšování, obnovování nebo udržování kvalifikace svých zaměstnanců. Projekt je zaměřen na rozvoj odborné kvalifikační úrovně a kompetencí vlastních kmenových zaměstnanců a to všech profesí od úrovně vyššího a středního managementu, odborného správního a technického personálu, výrobních profesí i dělnického personálu. Projekt budeme realizovat v regionu Střední Čechy. Doba trvání projektu je plánována od července 2013 do června 2015, tj. 24 měsíců. Z celkového počtu 488 zaměstnanců k 1. 8. 2012 bude v cílové skupině zapojeno 246 osob, tj. 52%, z toho 71 žen, tj 29 % a 175 mužů, tj. 71 %. 7 osob je ve věku do 25 let, 134 osob ve věku od 26 do 49 let a 105 osob ve věku nad 50 let.

Celkem je plánováno 67 kurzů, z toho 40 odborných (personalistika, účetnictví, ekonomika výroby, marketing stavebnictví, atd), 16 doplňkových a 1 kurz "Rovných příležitostí žen a mužů".

Hlavním cílem projektu je zvýšení adaptability našich zaměstnanců ve společnosti prostřednictvím získání či rozšíření si profesních kvalifikací a odborných znalostí tak, aby své znalosti mohli uplatnit nejenom v rámci mateřské firmy, ale i v případě změny zaměstnavatele. Hlavní cíle: 1)v oblasti inovace = větší důraz na profesní a odborné vzdělávání, 2)v oblasti odborného vzdělávání = udržení či získání odborných pracovníků k zajištění konkurenceschopnosti firmy, 3)v oblasti doplňkového vzdělávání = získání dalších dovedností, 4)v oblasti rovných příležitostí = uvědomění si důležitosti tohoto tématu.
Projekt nemá partnery.
Projekt byl zahájen dle harmonogramu 1. července 2013. V rámci prvních dvou měsíců projektu bylo řešeno zejména: • Jmenování členů RT • Vymezení pravomocí a kompetencí (příprava pracovních popisů členů RT, aktualizace zapojení interních lektorů a potřeb CS aj.) • Seznámení s metodikou OP LZZ • Průzkum dodavatelů a ověření aktuálnosti cen a plnění uvedených v projektu • Opatření na sledování a řízení rizik • Nastavení systému korespondence, evidence MI, oběhu dokladů a archivace • Příprava a realizace výběru dodavatelů dle OP LZZ • Příprava typových dokumentů, prezenčních listin aj. dle OP LZZ • Nastavení kontrolních mechanismů a zpětných vazeb aj.
Projekt zatím stále probíhá, budeme průběžně aktualizovat dle výstupu v monitorovacích zprávách.
V projektu není plánována mezinárodní spolupráce.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu