Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt je zaměřen na kontinuální zvyšování standardů kvality, zavedení modelu EFQM, jak nadstavby nad ISO 9001, procesní model, benchmarking a CAF, dále posílení transparentnosti úřadu a města, zadávání veřejných zakázek a publikování nepovinných, ale klíčových dat z oblasti řízení úřadu a města, zefektivnění řízení organizace a optimalizace vybraných procesů.

Hlavním cílem projektu je další zvýšení kvality (spokojenost klientů) a efektivity výkonu veřejné správy (nákladovost a procesní přerušení) na MÚ Kyjov. Mezi dílčí cíle projektu patří zkvalitnění řízení interních procesů prostřednictvím konkrétní optimalizace, zvýšení kvality poskytovaných služeb a transparentnosti (EFQM, informovanost, procesy, zakázky), snížení administrativní náročnosti úřadem realizovaných činností, procesní optimalizace a zvýšení znalostí zaměstnanců (školení).
Nejsou
Projekt bude realizován formou klíčových aktivit (KA): KA 1 - zavedení EFQM KA 2 - optimalizace systému zadávání veřejných zakázek KA 3 - optimalizace vybraných procesů a zvýšení informovanosti občanů a vedení města KA 4 - aktualizace a tvorba interní dokumentace
Výsledkem projektu bude zavedení modelu EFQM, optimalizace procesů souvisejících se zadáváním veřejných zakázek, implementace optimalizačních opatření na vybraných procesech a aktualizace interní dokumentace.
Není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Územní samosprávné celky a úřady samosprávných celků, jejich orgány a jimi zřizené nebo založené organizace a jejich zaměstnanci.