Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Předmětem projektu bylo školení zaměstnanců společnosti LPP Retail Czech Republic, s.r.o. , která byla žadatelem a Artman Mode s.r.o., která byla v projektu partnerem a je sesterskou společností žadatele. Obě společnosti působí v oblasti prodeje oblečení a módních doplňků. Společnosti vlastní řetězec prodejen s působností po celé ČR. Pro společnost je velmi důležitý kontakt se zákazníkem, a proto je nezbytné, aby měla kvalifikované zaměstnance na všech úrovních společnosti. V rámci realizace projektu bylo realizováno komplexní vzdělávání klíčových zaměstnanců obou společností. Cílem projektu bylo také sjednocení a zintenzivnění systému vzdělávání v obou společnostech, k čemuž přispěla také skutečnost, že školen byl i interní lektor společnosti.

Hlavním cílem projektu bylo udržení a zvýšení konkurenceschopnosti společností LPP Retail Czech Republic, s.r.o. a Artman Mode s.r.o. prostřednictvím zvýšení odborných znalostí a dovedností zaměstnanců. Díky nabytým zkušenostem došlo u obou společností ke zvýšení kvality nabízených služeb a zefektivnění firemních procesů. Cílem projektu bylo zvýšení a sjednocení úrovně znalostí u všech kategorií zaměstnanců, snížení jejich fluktuace a nastavení funkčního systému rozvoje lidských zdrojů do budoucna. K dosažení cíle byl realizován komplexní vzdělávací proces, jehož obsahem bylo 13 vzdělávacích kurzů, jako např. školení v oblasti reklamací, základy in-store marketingu, školení zbožíznalství či kurz ověřování pravosti bankovek.
Partnerem projektu byla Artman Mode s.r.o., která je sesterskou společností žadatele.
Realizace projektu byla zahájena dne 1. 5. 2013. Po zahájení realizace bylo vyhlášeno výběrové řízení na externího dodavatele vzdělávacích kurzů. Po ukončení výběrového řízení byly postupně zahájeny plánované klíčové aktivity, tedy jednotlivá školení. V průběhu projektu bylo uskutečněno celkem 13 školení, a to školení v oblasti reklamací, školení personálního minima, školení na téma jak sestavit kariérní plán, školení optimalizace rozmístění zboží na prodejně, základny in-store marketingu, školení obchodních dovedností, školení zbožíznalství, školení IT dovedností, školení studijních technologií, školení delegování úkolů, plánování, školení pro interního školitele/lektora, kurz ověřování pravosti bankovek, rovné příležitosti žen a můžu ve společnosti.
Výsledkem projektu bylo dosažení stanovených indikátorů, a to indikátoru 07.41.00 Počet podpořených osob - celkem dosaženo hodnoty 200, indikátoru 07.45.00 Počet podpořených organizací – celkem dosaženo hodnoty 2 (Artman Mode a LPP Retail), 07.46.13 Počet úspěšných absolventů kurzů - celkem dosaženo hodnoty 1757 a 07.57.00 "Počet nově vytvořených/inovovaných produktů" v počtu 1 (inovovaným produktem jsou nové inovované vzdělávací programy).
Projekt nebyl s mezinárodní spoluprácí.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou byli zaměstnanci společností LPP Retail a Artman Mode. Kurzy byly navrženy tak, aby měly přínos pro všechny zaměstnance na všech úrovních společnosti. Mezi nejdůležitější skupiny zaměstnanců byly identifikováni: RM - regionální manažer, který je zodpovědný za chod prodejen ve svěřeném regionu po obchodní stránce a provozní stránce. RVM - Regionální Visual Merchandiser, který je zodpovědný za prodejny ve svěřeném regionu po vizuální stránce, dodržování VM standardů společnosti, aktuální design prodejny, slevové akce atd. I.prodavač - senior prodavač, který zastupuje management prodejny /manažera, zástupce manažera/ v době jejich nepřítomnosti. V době přítomnosti managementu je klasickým prodavačem. VM- visual merchandiser - dekoratér - stará se o dodržování VM standardů jednotlivých prodejen. Manažer - vedoucí prodejny, zodpovědný za chod jednotlivé prodejny, dodržování všech standardů společnosti. Ve společnosti LPP Retail Czech Republic, s.r.o. bylo zaměstnáno 288 zaměstnanců, z toho 182 žen. Cca 30% zaměstnanců bylo ve věku do 25let. Zaměstnanci z CS byli do projektu zapojeni již v přípravné fázi, kdy byli seznámeni s potřebou zavedení systému vzdělávání a byli dotázáni na jejich vlastní požadavky a očekávání. Ve společnosti Artman Mode bylo zaměstnáno 47 zaměstnanců, stejně jako u společnosti LPP tvořili cca 30% zaměstnanců pracovníci do 25let. Cílová skupina byla do projektu zapojena aktivní účastí na jednotlivých kurzech. Každý zaměstnanec měl stanoven svůj vzdělávací plán a harmonogram na celou dobu realizace projektu. Zaměstnanci byli motivováni návazností vzdělávacích aktivit na odměnový systém společnosti.