Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt Podpora vzdělávání zaměstnanců v GZ Digital Media a.s. probíhal od června 2013 do listopadu 2014. V rámci KA č.1 bylo vyškoleno 17 interních lektorů, kteří z větší části realizovali školení KA 2,3 a 4. Zároveň byl vytvořen školící materiál, který je využitelný i pro další školení v rámci podniku.

KA 2 - Specifické školení o technologiích a produktech se zaměřovalo na další vzdělávání stávajících zaměstnanců v oblasti technologií a produktů společnosti vzhledem k potřebě odpovídajících znalostí spojených s inovacemi a dílčími změnami technologií a z nich vyplývajících změn kvality a funkčnosti výstupních produktů. Tyto znalosti jsou zejména nezbytné k zajištění  produkce firmy relevantních a aktuálních služeb, které jsou poskytované širokému spektru tuzemských i zahraničních zákazníků. Převažující část (7 školení) byla realizovaná interními lektory vyškolenými v KA 01. Interní lektoři byli voleni z toho důvodu, že specifičnost produkce nedovoluje nalézt mimo podnik erudované lektory. 3 školení byly realizovány externími lektory, jednalo se o experty na příslušné specifické oblasti, které nejsou v rámci firmy běžně zajišťovány. V rámci této klíčové aktivity byl zároveň vytvořen školící materiál, který je využitelný i pro další vzdělávání v podniku.

KA 3 - Zvyšování kvality při výrobě specifických produktů firmy - byla zaměřená na vzdělávání zaměstnanců zařazených na výrobních linkách společnosti. Jednalo se jak o stávající zaměstnance, kteří pracují ve firmě kratší dobu a zejména o nové zaměstnance. Specifičnost vzdělávání spočívala ve skutečnosti, že se jednalo o školení vztahující se k jedinečnosti výroby společnosti, která je unikátním výrobcem optických nosičů /CD a DVD/ ve střední a východní Evropě. Je současně i jedním u mála výrobců v Evropě, který produkuje i klasické vinylové desky. Školení byla realizována interními i externími školiteli, celkem 10 různých kurzů – 8 interních a 2 externí. Pro zajištění školicích aktivit byla vybavena specifická školicí pracoviště pro praktickou výuku – v úseku Elektroakustiky, DTP a TPV.

KA 4 - Obecné vzdělávání zaměstnanců GZ Media a.s. - zahrnulo vzdělávání  nezbytné pro řádný pracovní výkon určitých skupin zaměstnanců. Jednalo se o 2 interní školení - nové předpisy v ekonomice a školení logistiky. Dalších 6 školení v rámci aktivity bylo zajištěno externími školiteli.Všechny 4 klíčové aktivity jsou do budoucna udržitelné a jsou důležitým prvkem konkurenceschopnosti zaměstnanců společnosti.

Projekt Podpora vzdělávání zaměstnanců v GZ Digital Media a.s. probíhal od června 2013 do listopadu 2014. V rámci KA č.1 bylo vyškoleno 17 interních lektorů, kteří z větší části realizovali školení KA 2,3 a 4. Zároveň byl vytvořen školící materiál, který je využitelný i pro další školení v rámci podniku. KA 2 - Specifické školení o technologiích a produktech se zaměřovalo na další vzdělávání stávajících zaměstnanců v oblasti technologií a produktů společnosti vzhledem k potřebě odpovídajících znalostí spojených s inovacemi a dílčími změnami technologií a z nich vyplývajících změn kvality a funkčnosti výstupních produktů. Tyto znalosti jsou zejména nezbytné k zajištění produkce firmy relevantních a aktuálních služeb, které jsou poskytované širokému spektru tuzemských i zahraničních zákazníků. Převažující část (7 školení) byla realizovaná interními lektory vyškolenými v KA 01. Interní lektoři byli voleni z toho důvodu, že specifičnost produkce nedovoluje nalézt mimo podnik erudované lektory. 3 školení byly realizovány externími lektory, jednalo se o experty na příslušné specifické oblasti, které nejsou v rámci firmy běžně zajišťovány. V rámci této klíčové aktivity byl zároveň vytvořen školící materiál, který je využitelný i pro další vzdělávání v podniku. KA 3 - Zvyšování kvality při výrobě specifických produktů firmy - byla zaměřená na vzdělávání zaměstnanců zařazených na výrobních linkách společnosti. Jednalo se jak o stávající zaměstnance, kteří pracují ve firmě kratší dobu a zejména o nové zaměstnance. Specifičnost vzdělávání spočívala ve skutečnosti, že se jednalo o školení vztahující se k jedinečnosti výroby společnosti, která je unikátním výrobcem optických nosičů /CD a DVD/ ve střední a východní Evropě. Je současně i jedním u mála výrobců v Evropě, který produkuje i klasické vinylové desky. Školení byla realizována interními i externími školiteli, celkem 10 různých kurzů – 8 interních a 2 externí. Pro zajištění školicích aktivit byla vybavena specifická školicí pracoviště pro praktickou výuku – v úseku Elektroakustiky, DTP a TPV. KA 4 - Obecné vzdělávání zaměstnanců GZ Media a.s. - zahrnulo vzdělávání nezbytné pro řádný pracovní výkon určitých skupin zaměstnanců. Jednalo se o 2 interní školení - nové předpisy v ekonomice a školení logistiky. Dalších 6 školení v rámci aktivity bylo zajištěno externími školiteli. Všechny 4 klíčové aktivity jsou do budoucna udržitelné a jsou důležitým prvkem konkurenceschopnosti zaměstnanců společnosti.
Indikátory projektu (navýšené podstatnou změnou projektu) se podařilo naplnit. O průběhu realizace projektu byly v termínech podávány monitorovací zprávy.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci společnosti, u který je potřeba průběžné zvyšování kvalifikace.