Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Cílem projektu je systémová a komplexní podpora OSPOD Kralovice v kontextu zavádění standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí. Aplikací klíčových aktivit projektu dojde k postupnému zvyšování kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí, a tona základě vytvoření inovovaných podmínek pro činnost orgánu sociálně-právní ochrany ve správním obvodu Kralovice. Týmem OSPOD v součinnosti s vedením Města Kralovice byly identifikovány priority v zavádění standardů kvality: personální zabezpečení výkonu sociálně-právní ochrany dětí(posílení týmu o 1 novou pozici sociálního pracovníka), profesní rozvoj zaměstnanců (vzdělávání v akreditovaných vzdělávacích programech,supervize) a materiální vybavení pro výkon sociálně-právní ochrany OSPOD Kralovice. Cílem projektu je naplnění stanovených priorit prostřednictvím definovaných klíčových aktivit. 

Projekt si klade za cíl podporu OSPOD Kralovice v kontextu zavádění standardů kvality SP. Dílčí cíle budou naplňovány aplikací KA projektu, kdy dojde k postupnému zvyšování kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí, a to na základě vytvoření inovovaných podmínek pro činnost orgánu sociálně-právní ochrany ve správním obvodu Kralovice. KA: personální zabezpečení výkonu sociálně-právní ochrany dětí (posílení týmu o 1 novou pozici sociálního pracovníka), profesní rozvoj zaměstnanců (vzdělávání v akreditovaných vzdělávacích programech, supervize) a materiální vybavení pro výkon sociálně-právní ochrany OSPOD Kralovice. Cílem projektu je naplnění stanovených priorit v zavádění standardů.
-
Průběh projektu byl zajištěn prostřednictvím realizace klíčových aktivit: KA 01 Personální zabezpečení výkonu SPO Byla realizována klíčová aktivita vytvoření pracovního místa nového sociálního pracovníka na úvazek 1,0 (3.2.2014 – 30.6.2015), který v rámci projektu poskytoval SPO v souladu se standardy kvality, spolupodílel se na tvorbě vnitřních dokumentů a vnitřních metodik. Dále ověřoval funkčnost jednotlivých implementovaných standardů v praxi, zjišťoval zpětnou vazbu od klientů. Rovněž se účastnil vzdělávacích aktivit v rámci KA 02 a supervizních schůzek. KA 02 Profesní rozvoj zaměstnanců V souladu s harmonogramem projektu probíhala realizace dané klíčové aktivity vždy v režimu průzkumu trhu, objednání příslušného akreditovaného vzdělávacího kurzu a jeho absolvování. Všechny uhrazené kurzy byly řádně absolvovány a sociální pracovníci získali osvědčení. Celkový počet podpořených osob byl roven hodnotě 5, celkový počet absolventů byl roven hodnotě 22. Zde došlo k navýšení monitorovacího indikátoru, a to díky výrazné finanční úspoře zajištěné důsledným průzkumem trhu při výběru kurzů. Dále byla zakoupena potřebná odborná literatura a uskutečněny supervizní setkání k poskytnutí týmové i individuální supervize. KA 03 Materiální a technické vybavení pro výkon SPO V rámci dané klíčové aktivity došlo k nákupu plánovaného zařízení, a to: 1x PC sestava, 1x multifunkce, 1x digitální fotoaparát, 1x mobilní telefon, 1x diktafon, 1x flashdisc, 1x kancelářská židle, 1x stůl kancelářský, 1x stolová přístavba zakulacená, 1x mobilní kontejner se zásuvkami, 1x skříň kombinovaná uzamykací, 1x šatní skříň uzamykací. KA 04 Koordinace a řízení projektu V rámci klíčové aktivity koordinace a řízení projektu byly pravidelně realizovány pracovní schůzky projektového a finančního manažera k průběžnému třídění podkladů k jednotlivým klíčovým aktivitám a rovnoměrnému čerpání rozpočtu, porady realizačního týmu, na nichž bylo vyhodnocováno naplňování jednotlivých KA a monitorovacích indikátorů. Dále byly zpracovávány monitorovací zprávy.
Výsledky projektu: Monitorovací indikátory: Počet podpořených osob celkem: 5 Počet podpořených organizací: 1 Počet úspěšných absolventů celkem: 22
-

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Orgány veřejné správy působící v oblasti sociální integrace