Průběh projektu byl zajištěn prostřednictvím realizace klíčových aktivit:
KA 01 Personální zabezpečení výkonu SPO
Byla realizována klíčová aktivita vytvoření pracovního místa nového sociálního pracovníka na úvazek 1,0 (3.2.2014 – 30.6.2015), který v rámci projektu poskytoval SPO v souladu se standardy kvality, spolupodílel se na tvorbě vnitřních dokumentů a vnitřních metodik. Dále ověřoval funkčnost jednotlivých implementovaných standardů v praxi, zjišťoval zpětnou vazbu od klientů. Rovněž se účastnil vzdělávacích aktivit v rámci KA 02 a supervizních schůzek.
KA 02 Profesní rozvoj zaměstnanců
V souladu s harmonogramem projektu probíhala realizace dané klíčové aktivity vždy v režimu průzkumu trhu, objednání příslušného akreditovaného vzdělávacího kurzu a jeho absolvování. Všechny uhrazené kurzy byly řádně absolvovány a sociální pracovníci získali osvědčení. Celkový počet podpořených osob byl roven hodnotě 5, celkový počet absolventů byl roven hodnotě 22. Zde došlo k navýšení monitorovacího indikátoru, a to díky výrazné finanční úspoře zajištěné důsledným průzkumem trhu při výběru kurzů.
Dále byla zakoupena potřebná odborná literatura a uskutečněny supervizní setkání k poskytnutí týmové i individuální supervize.
KA 03 Materiální a technické vybavení pro výkon SPO
V rámci dané klíčové aktivity došlo k nákupu plánovaného zařízení, a to: 1x PC sestava, 1x multifunkce, 1x digitální fotoaparát, 1x mobilní telefon, 1x diktafon, 1x flashdisc, 1x kancelářská židle, 1x stůl kancelářský, 1x stolová přístavba zakulacená, 1x mobilní kontejner se zásuvkami, 1x skříň kombinovaná uzamykací, 1x šatní skříň uzamykací.
KA 04 Koordinace a řízení projektu
V rámci klíčové aktivity koordinace a řízení projektu byly pravidelně realizovány pracovní schůzky projektového a finančního manažera k průběžnému třídění podkladů k jednotlivým klíčovým aktivitám a rovnoměrnému čerpání rozpočtu, porady realizačního týmu, na nichž bylo vyhodnocováno naplňování jednotlivých KA a monitorovacích indikátorů. Dále byly zpracovávány monitorovací zprávy.