Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt Efektivní CzechInvest II. si stanovuje za hlavní cíl vytvoření univerzálně aplikovatelného procesního

modelu příspěvkové organizace, který bude uplatnitelný napříč veřejnou správou a samosprávou České

republiky, vycházející z principu procesně řízené organizace. Zavedené procesního modelu řízení uvnitř

příspěvkové organizace bude mít jako přímý důsledek zefektivnění procesu výkonu finanční kontroly a tím i

zvýšení výkonu vnitřního kontrolního systému. Při aplikaci vydefinovaného modelu procesně řízené organizace v

prostředí veřejné správy bude dosaženo vyšších cílových hodnot výkonu vnitřních kontrolních systému

organizací, ve kterých bude tento model následně implementován.

Uvedený projekt tedy komplexně řeší a popisuje procesy příspěvkové organizace působící ve veřejné správě a

vytváří univerzální dále aplikovatelný model. Realizaci projektu na úrovni Agentury CzechInvest dojde k

zefektivnění jeho činnosti, snížení byrokracie a zvýšení zainteresovanosti jednotlivých článků managementu do

řízení. Projekt předpokládá širokou realizovatelnost vypracovaného modelu řízení. Vznikne tak ucelený komplex

vztahů na úrovni organizace i na úrovni jednotlivých pracovníků. Na základě analýzy, která předcházela

zpracování projektu pro úspěšnou realizaci, se jeví jako nezbytné využití služeb externích subjektů, které

disponují odpovídajícími odbornými kapacitami a zkušenostmi.

Hlavním cílem je zvýšení efektivity veřejného sektoru a nastavení prvků kontrolního systému příspěvkových organizací a procesního řízení. Dílčí cíle tohoto projektu jsou: - zvýšení výkonu vnitřního kontrolního systému. - zvýšení kompetence (včetně kvalifikace) pracovníků žadatele. - zefektivnění interních procesů organizace. - vytvoření procesního modelu výkonu finanční kontroly aplikovatelného v rámci veřejné správy.
Projekt nemá partnera
projekt je rozdělen na jednotlivé KA: 1)Zavedení systému sebehodnocení dle CAF - Bude analyzován stávající proces řízení dokumentace. Identifikace stávajících systémů organizace, analýza procesů s nimi spojených Analýza požadavků na úroveň řízení procesů. Identifikace procesních map. Zjištění nedostatků řízení procesů ve srovnání s požadavky CAF Analýza možností podpory automatizace řízení dokumentace pomocí vhodného systémového vybavení 2) Systémová integrace organizace - Obsahem činnosti je ve spolupráci s právním poradcem vypracovat přesnou specifikaci předmětu zadání výběrového řízení na dodavatele služeb Analýza současného stavu: Identifikace skupin řízených dokumentů, analýz procesů s nimi spojený Analýza požadavků na úroveň řízení procesů Zjištění nedostatků řízení procesů oproti požadavkům Analýza možností podpory automatizace řízení dokumentace pomocí stávajícího systémového vybavení Posouzení skladby stávajících procesů, jejich vazeb a posloupností Analýza kompletního organizačního uspořádání Analýza vazeb na stávající systémy ISO 9001 a ISO 27001, včetně dokumentace a softwarové podpory IT Posouzení vývoje procesních ukazatelů v jednotlivých oblastech činností organizace z důvodu identifikace slabých míst procesů (KPI´s- Key Performance Indicators) Analýza nedostatků současného stavu procesů v jednotlivých fázích jejich životního cyklu. 3) Administrace projektu a publicita projektu - Administrace projektu, jež v sobě nese aktivity potřebné k realizaci projektu včetně přípravy zprávy o realizaci projektu, monitorovacích zpráv a žádostí o platbu - bude realizován projektovým teamem složeným z realizačního teamu. Mzdové náklady na činnosti budou uplatňovány po celou dobu realizace projektu daným úvazkem a sazbou. 4) Závěrečný audit a oponentní posudek
Projekt je ukončen. Všechny KA byly zrealizovány
Není mezinárodní spolupráce

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Správní úřady, zaměstnanci těchto úřadů a organizace a organizační složky zřizované těmito úřady a jejich zaměstnanci