Společnost MASPEX Czech s.r.o. si chce pomocí projektu vychovat odborný střední management, který bude zároveň schopen dále předávat své zkušenosti a dovednosti ostatním zaměstnancům na nižších pozicích,případně zaškolovat nově příchozí zaměstnance.
S tím souvisejí i vzdělávací potřeby těchto zaměstnanců, které spočívají v rozvoji odborných znalostí v oblasti projektového managementu, CRM systémů, znalostí principů assesment centra, řízení pohledávek, v rozvojiznalostí anglického obchodního jazyka (mateřská společnost má hlavní komunikační jazyk angličtinu), ale například i v oblasti principů a dodržování rovných příležitostí.
Vzdělávací potřeby zaměstnanců na obchodních pozicích spočívají v potřebě zvýšit jejich odbornou znalost nabízených produktů, aby zlepšili své vystupování ve vztahu k zákazníkům a byli schopni nabízet produkty adoplňkové služby podle zákazníkových potřeb. Realizací vzdělávání celkově posílíme profesionalitu zákaznického servisu i celého podniku.
Zaměstnanci "back office" představují především podpůrnou podporu firmy, proto si díky kurzům rozšíří své znalosti především ve vazbě na jejich pracovní činnost - tj. legislativa využívaná v obchodní praxi, personální controlling, využití cloud computingu a MS Excel.
Cílovou skupinou jsou i pracovníci marketingu,kteří se starají o propagaci, vytvářejí marketingové kampaně,zpracovávají marketingové analýzy apod. Z toho důvodu jsou kurzy pro cílovou skupinu zaměřeny na možnosti a principy marketingu v nových médiích, na aktuální marketingové trendy a jejich možné využití, na tzv. marketingdětských a dospělých značek, na brand management suchého sortimentu a na marketingové plánování.
V rámci projektu dojde ke zhodnocení stávajícího systému vzděl. a to za pomoci cílové skupiny. V současné době neprobíhá žádné ucelené vzdělávání. Předpokládáme, že nově vzniklé komplexní produkty odstraní nedostatky a budou zaměřeny jednak na potřeby společnosti, ale zároveň také na potřeby zaměstnanců.