Projekt je cílený na podporu implementace nástrojů zaměřených na zvyšování kvality a efektivity výkonu veřejné správy na MÚ Příbor.
Realizace projektu se promítne do všech oblastí zodpovědnosti organizace. Aktivity projektu jsou zaměřeny především na zefektivnění procesů městského úřadu a nastavení vhodné posloupnosti činností v rámci agend MÚ Příbor a to jak v přenesené, tak i v samostatné působnosti, kdy celý proces bude doplněn o vzdělávání zaměstnanců.
Aktivity jsou dále zaměřeny na implementaci moderních metod, postupů a příkladů dobré praxe zejména v oblasti strategického plánování, projektového řízení, ale rovněž také na zefektivnění finančního řízení ve vazbě na dopady finanční krize.
Projekt je určen pro všechny zaměstnance městského úřadu, u kterých dojde díky jeho realizaci k zefektivnění činnosti a snížení administrativní zátěže. Konkrétně budou v projektu zapojeni vedoucí zaměstnanci (10 osob), kteří budou společně s dodavatelem a členy realizačního týmu pracovat na realizaci jednotlivých klíčových aktivit.
Hlavní přínosy projektu:
- Zkvalitnění řízení interních procesů napříč úřadem,
- Zefektivnění finančního řízení na úřadě a k organizacím zakládaným městem, finanční úspora,
- Eliminace chyb, nejasností v kompetencích a jiných neshod při řízení projektů,
- Zprůhlednění a zefektivnění organizačních vazeb,
- Zvýšení dovedností, znalostí i kompetencí zaměstnanců.
Klíčovými aktivitami projektu jsou:
- Zajištění realizace projektu,
- Aktualizace a vyhodnocení plnění existujícího strategického plánu rozvoje města,
- Tvorba a implementace metodiky pro projektové řízení,
- Nastavení systému finančního řízení organizace,
- Vzdělávání ve vybraných oblastech.
Všechny aktivity budou zajištěny dodavatelsky ve výběrovém řízení a ve spolupráci s realizačním týmem.