Projekt tvoří tři odborné klíčové aktivity:
K 30.6.2014 byla ukončena klíčová aktivita 3-Finanční řízení, jejímž výsledkem je zefektivnění finančního řízení organizace. Byla zpracována analýza finančního řízení, předložen návrh optimalizace finančního řízení organizace a implementována softwarová podpora finančního řízení a hospodaření organizace. Dodavatel řešení finančního řízení provedl proškolení uživatelů softwarové podpory a managementu MěÚ a města.
K 31.12.2014 byly ukončeny aktivity 2-Strategie rozvoje města a 4-Řízení kvality. V rámci aktivity 2 byl zpracován strategický plán rozvoje města včetně zkrácené verze pro publikování na webových stránkách města, proškoleni klíčoví pracovníci MěÚ a zastupitelé města v oblasti strategického řízení. V rámci aktivity 4 byla vytvořena metodika zlepšování, motivační plán, aktualizován organizační řád městského úřadu, upraveny webové stránky města s cílem zkvalitnit informovanost občanů, zlepšit prezentaci města a života městě, propagovat činnost městského úřadu a zkvalitnit jeho služby. Byli proškoleni klíčoví pracovníci MěÚ a zastupitelé města v oblasti řízení kvality.
Doprovodný k odborným aktivitám byl management projektu, jehož úkolem bylo řízení a administrace projektu.