Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Školení realizovaná v rámci projektu byla zaměřena zejména na:

- e-commerce – elektronické distribuční a marketingové kanály a jejich praktické využití- B2B a B2C systémy – rozdíl mezi maloobchodem a velkoobchodem- CRM systémy a jejich využívání při komunikaci se zákazníkem- využití sociálních sítí a dalších moderních metod komunikace se zákazníkem- internetová reklama a její využití, SEO a SEM techniky- management www stránek – analýzy, monitoring, logování- zásady a specifika internetového prodeje

Zvýšit odborné znalosti zaměstnanců v oblasti e-commerce a maloobchodního prodeje po internetu.
Nejsou.
V rámci projektu byla uzavřena smlouva s dodavatelem vzdělávací aktivity a proběhl cyklus celkem 14 školících dní zaměřených na teoretické a praktické znalosti a dovednosti v oblasti e-commerce a internetového prodeje.
Projekt je stále v realizaci.
Není v rámci projektu.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci společnosti.