Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Společnost existuje od roku 1994 a orientuje se na poskytování komplexních marketingových služeb s vysokou přidanou hodnotou. Svým zákazníkům nabízí poradenství a služby ve specifických oblastech reklamy.Cílem projektu Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MARCO reklamní agentura, spol. s.r.o. je rozvoj a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu prostřednictvím zvyšování adaptability zaměstnanců pomocí zvýšení jejich odborných znalostí a dovedností a doplňkově dovedností manažerských a jazykových. Odborné vzdělávání zaměstnanců bude zaměřeno na školení v odborných grafických programech a digitální postprodukci, B2B Marketingu, reklamě, digitálním marketingu, efektivitě v komunikaci s veřejností a účetnictví. Součástí systému vzdělávání bude i manažerské vzdělávání pro klíčové zaměstnance firmy a výuka anglického jazyka.

HLAVNÍM CÍLEM je rozvoj a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MARCO na trhu prostřednictvím zvyšování adaptability zaměstnanců pomocí získávání odborných znalostí a dovedností a doplňkově dovedností manažerských a jazykových. Tento cíl je v souladu s cílem podpory. DÍLČÍ CÍLE: - zvýšení odbornosti zaměstnanců - zavedení interních lektorů pro předávání know-how stávajícím i novým zaměstnancům i po skončení projektu - vytvoření souboru pokynů a 4 sad učebních materiálů v odborné problematice - nastavení systému interního vzdělávání Výstupy projektu: - 20 proškolených zaměstnanců - 211 úspěšných absolventů - 5 nových produktů (soubor interních pokynů, 4 sady učebních materiálů)
Projekt není realizován v partnerství.
Plánovaných cílů bude dosaženo realizací vzdělávacích kurzů zahrnutých do 11 klíčových aktivit. KA 1 - Školení v odborných grafických programech a digitální postprodukci, KA 2 - B2B Marketing v praxi a reklama na internetu, KA 3 - Digitální marketing, KA 4 - Efektivita v komunikaci, KA 5 - Odborné školení pro účetní, KA 6 - Interní školení zaměstnanců, KA 7 - Školení interních lektorů, KA 8 - Manažerské vzdělávání pro klíčové zaměsnance firmy, KA 9 - Jazykové kurzy, KA 10 - Rovné příležitosti žen a mužů, KA 11 - Řízení projektu, publicita a evaluace.
V průběhu projektu bude podpořeno celkem 20 osob. Plánováno je 211 úspěšných absolventů. Podpořena bude 1 organizace - subjekt žadatele. Projektem bude zpracováno 5 produktů.
-

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílové skupiny budou zapojeny formou přímé účasti na školeních. Celkem bude podpořeno 20 os. Do projektu zapojeno 20 zaměstnanců: - 9 žen,11 mužů - 11 VŠ, 9 SŠ vzdělání - 2 do 25 let, 18 ve věku 25-50 let, 0 nad 50 let TOP MANAGEMENT KREATIVNÍ PRACOVNÍCI ACCOUNT MANAGEMENT PR ODDĚLENÍ INTERNET A DIGITÁLNÍ MARKETING ÚČETNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK