Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt je tvořen celkem 6 klíčovými aktivitami, z nichž 2 jsou organizačního charakteru, a zbývající 4 jsou určeny pro cílové skupiny účastníků projektu. Aktivity pro účastníky jsou podle svého charakteru rozděleny do celkem 4 okruhů:

    • plánování, dokumentace a řízení

    • práce se specifickými cílovými skupinami

    • rozvoj komunikačních a sociálních kompetencí

    • odborné stáže

Na aktivitách se budou podílet externí dodavatelé a v případě stáží také vybrané organizace ze sociální sféry. Projekt bude řídit dvoučlenný projektový tým, který bude při realizaci těsně spolupracovat s vedoucími pracovníky všech tří zainteresovaných subjektů.

Kvalitu projektu zajistí dobré plánování a organizační zajištění jednotlivých aktivit a pečlivé vyhodnocování přínosu a úspěšnosti realizovaných školení a tréninků.

Cílem projektu je získání, prohloubení nebo aktualizace odborných, manažerských a komunikačních znalostí a dovedností žadatele a jeho partnerů v oblastech, kde byly analýzou zjištěny u jednotlivců či skupin lidí nedostatky, posílení úrovně spolupráce uvnitř týmů i mezi partnery, získání "nejlepší praxe" a motivace zaměstnanců k další práci a osobnímu rozvoji. Dosaženého pokroku a znalostí či dovedností bude využito v práci ve prospěch klientů všech zapojených zařízení.
Projekt má dva partnery – Oblastní spolek ČČK Svitavy a Občanské sdružení „NÁŠ DOMOV“ Koclířov. Partneři se budou podílet na přípravě a realizaci projektu a proškolí v jeho rámci své zaměstnance.
V průběhu 21 měsíců doby realizace projektu bude uskutečněno celkem 16 naplánovaných individuálních a skupinových vzdělávacích aktivit (školení). Tato školení jsou podle svého charakteru rozděleny do 4 klíčových aktivit. Aktivity proběhnou dílem v sídlech příjemce dotace nebo partnerů, dílem u jiných subjektů (stáže), případně budou vybraní zaměstnanci vysláni do otevřených kurzů. Všechny aktivity projektu budou realizovány výlučně v rámci akreditovaných kurzů. Dodavatelé vzdělávacích aktivit budou vybráni na základě porovnání jejich nabídek.
Projektem budou podpořeny celkem tři organizace a nejméně 14 osob z řad jejich zaměstnanců. Celkový počet úspěšných účastníků (absolventů) aktivit je naplánován ve výši 73 osob, z nichž většina se zúčastní více vzdělávacích aktivit v rámci projektu.
Nepředpokládá se

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovými skupinami projektu jsou v souladu s výzvou A7 celkem tři skupiny zaměstnanců – vedoucí pracovníci/e, sociální pracovníci/e a pracovníci/e v sociálních službách. V projektu je to konkrétně jedna vedoucí pracovnice, celkem 6 sociálních pracovnic a 10 pracovníků a pracovnic v sociálních službách.