Veřejný detail projektu

Informace o projektu

 

Společnost IMPROMAT CZ spol. s r.o. je výhradním oficiálním distributorem výrobků japonské společnosti RICOH v České republice, vč. následného záručního a pozáručního servisu. V ČR provádí v rámci své podnikatelské činnosti prodej, pronájem, leasing, servis, pozáruční servis, outsourcing tiskové kancelářské techniky značky RICOH. Stále dochází ke změnám technologií v oblasti výpočetní a kancelářské techniky, a proto společnost usiluje o zvyšování své konkurenceschopnosti a kvality svých služeb. Je nutné zaměřit se na vzdělávání zaměstnanců, a to především na odborné znalosti, které mají vliv na kvalitu jejich práce. Vzhledem k neustálému pokroku v používaných technologiích a zavádění nových strojů jsou právě aktuální znalosti a schopnost je využít základním předpokladem konkurenceschopnosti společnosti. Projekt si proto klade za cíl zvýšit konkurenceschopnost společnosti IMPROMAT CZ spol. s r.o. prostřednictvím zvyšování odborných znalostí a dovedností vybraných skupin zaměstnanců a nastavit dlouhodobě udržitelný systém specifického vzdělávání.

 

HLAVNÍ CÍL PROJEKTU - zvýšit konkurenceschopnost společnosti IMPROMAT CZ spol. s r.o. prostřednictvím zvýšení odborných znalostí a dovedností vybraných skupin zaměstnanců. DÍLČÍ CÍLE: - proškolení servisních techniků na všech úrovních v nových technologiích - specifické vzdělávání - proškolení obchodníků v nových technologiích - obecné vzdělávání - nastavení systému specifického vzdělávání a ověření jeho funkčnosti - úprava systému specifického vzdělávání pro dlouhodobou udržitelnost. Cílů bude dosaženo realizací kurzů specifického a obecného vzdělávání.
nejsou
Bude realizováno 8 kurzů specifického a obecného vzdělávání. Specifické vzdělávání je zaměřené na servis nové řady strojů RICOH a je určené pro pracovníky servis. Doplňkově obecné vzdělávání je zaměřené na odborné znalosti strojů RICOH pro obchodníky. Vzdělávací aktivity budou probíhat během 2 let realizace projektu externí formou 1-2denních školení a tréninků, s důrazem na praxi.
V rámci projetu bude podpořeno 85 osob (61 mimopražských pracovníků servisu, 24 mimopražských obchodníků). Projekt počítá s 152 úspěšnými absolventy a 8 nově vytvořenýmí/inovovanými produkty.
není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou jsou mimopražští pracovníci servisu a obchodníci. Pracovníci servisu jsou dále rozděleni do 3 kategorií: - Service master - Connectivity master - Pracovník Helpdesku