Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Hlavním záměrem projektu je zvýšit otevřenost úřadu a zlepšit kvalitu řízení a managementu Magistrátu města Děčín jako organizace orientované na poskytování služeb občanovi. Zvýšení kvality služeb a komfortu občana při komunikaci s Magistrátem města Děčín je konečným cílem projektu.

Projekt obsahuje dvě nosná témata - komplexní řízení kvality a naplnění principů dobré správy. První téma bude v rámci projektu rozvíjeno prostřednictvím zavádění procesního řízení, kdy dojde ke zmapování vnitřního chodu úřadu, včetně jeho technického a legislativního zázemí (vnitřní předpisy úřadu). Druhé téma bude naplněno zvýšením důvěry občana v úřad, kdy dojde k větší otevřenosti a informovanosti občana zejména při řešení životních situací.

Hlavními cíli projektu jsou 1) optimalizace chodu Magistrátu a 2) implementace principů procesního řízení do praxe úřadu prostřednictvím podrobného zmapování vybraných vnitřních procesů úřadu. Projektem dojde k posílení principu otevřenosti a informovanosti, které tvoří základy dobrého vládnutí, neboť poskytne občanovi kompletní přehled srozumitelných a aktuálních návodů, jak postupovat při jednání s Magistrátem v konkrétních životních situacích. Oba cíle projektu tak sledují jediné - spokojenost občana co by klienta veřejných služeb.
Projekt nemá partnery.
Projekt je ve fázi přípravy zadávací dokumentace k výběrovému řízení.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Územní samosprávné celky a úřady územních samosprávných celků, jejich orgány a jejich zaměstnanci.