Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt „Zavedení systému profesního rozvoje zaměstnanců ve firmě Saint-Gobain Building Distribution CZ.“ si klade za cíl nejen zvýšení konkurenceschopnosti, ale i zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení produktivity práce. Zaměstnanci společnosti jsou dlouhodobě prioritou a vedení společnosti si uvědomuje jejich důležitost. Přesto provedená analýza uvnitř společnosti, která se zaměřovala především na dosavadní kvalitu vzdělávání poukázala na přetrvávající výrazné nedostatky, které v rámci realizace projektu chceme řešit, přičemž se zejména jedná o doposud neucelený a nesystémový přístup k rozvoji lidských zdrojů.

 Hlavními výstupy projektu bude:

·         zavedení komplexního systému rozvoje lidských zdrojů ve firmě SGBD CZ;

·         realizace komplexního vzdělávacího programu v souladu s nově zavedeným systémem rozvoje lidských zdrojů ve firmě SGBD CZ.

Projekt je složen z těchto klíčových aktivit:

KA 01 – Development centrum

KA 02 - Školení pro interní trenéry, lektory a kouče

KA 03 - Aktivní obchod

KA 04 - Školení pro klíčové zaměstnance

KA 05 - "ABECEDA" vedoucího obchodního střediska

KA 06 - Rovné příležitosti žen a mužů

KA 07 - Organizační zajištění projektu

 

Projekt je koncipován jako nadregionální a to zejména z toho důvodu, že plánované aktivity budou realizovány ve všech našich pobočkách na celém území ČR, vyjma hl. m. Prahy.

 

Hlavním cílem projektu je zvýšit adaptabilitu zaměstnanců naší společnosti a s tím úzce související konkurenceschopnost podniku skrze následující dílčí cíle: • Nastavení efektivního a dlouhodobého systému rozvoje lidských zdrojů; • Zvýšení image společnosti a tím i její konkurenceschopnosti a adaptability; • Zvýšení flexibility a adaptability zaměstnanců; • Motivace zaměstnanců skrze komplexní vzdělávací a motivační systém; • Vytvoření nových a inovace stávajících vzděl. programů; • Zvýšení kvality a produktivity práce; • Zkvalitnění služeb klientům; • Zvýšení zájmu o celoživotní vzdělávání; • Zvýšení odbornosti zaměstnanců; • Analýza potenciálu zaměstnanců; • Určení rozvojových potřeb; • Zdokonalení obchodníků ve vedení obchodních jednání; • Upevnění loajality zaměstnanců.
Zahájení projektu ve fázi vyhlášení výběrového řízení na dodavatele služeb vzdělávání. Dále v rámci projektu došlo k vytvoření realizačního týmu, který bude zajišťovat bezproblémový chod celého projektu.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou jsou zaměstnanci společnosti Saint-Gobain Building Distribution CZ, spol. s r.o.. Z celkového počtu 659 os. bude do projektu zapojeno 368 zaměstnanců, kteří budou pocházet z celé organizační struktury naší společnosti (půjde o manažery, obchodníky, dělníky, TOP management).