Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Společnost působí na trhu telemarketingu, který se v České republice neustále vyvíjí. Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb nemá společnost konkrétní zaměření, a proto potřebuje disponovat flexibilními a zkušenými zaměstnanci. Nedostatečná kvalifikace snižuje schopnost zaměstnanců udržet si svoji pracovní pozici a uplatnit se na trhu práce. Projekt napomůže k řešení této situace tím, že poskytne zaměstnancům potřebnou kvalifikaci, možnost uplatnění a pocit jistoty na trhu práce. Projekt je ve velké míře zaměřen na členy znevýhodněných skupin, kterými jsou mladí do 25 let a ženy. Bude realizováno několik vzdělávacích kurzů zaměřených na obecně odborné vzdělání zaměstnanců. Náplň vzdělávání byla určena na základě potřeb stávajících zaměstnanců a odpovídá pracovní náplni jejich pozic ve společnosti. Po skončení projektu zaručí udržitelnost nastavené úrovně a kvality vzdělávání stávající interní lektoři, kteří budou v průběhu projektu vyškoleni tak, aby byli schopni následně dle potřeby doškolovat nové zaměstnance nebo zaměstnance, kteří změnili pracovní pozici. í.

 

Cílem projektu je doškolit zaměstnance call centra na pozicích operátorů i manažerů, zaměstnance internetového a technického oddělení a zavedení komplexního systému vzdělávání.
V rámci projektu budou realizovány následující klíčové aktivity: 1)Rovné příležitosti žen a mužů 2)Školení pro pracovníky na pozici ACM a Team Leadera 3)Školení pro pracovníky na pozici Agent a Supervizor 4)Školení pro pracovníky HR managementu-středního managementu, personálního oddělení a finančního oddělení 5)Školení pro pracovníky internetového oddělení, oblast vývoje a grafiky 6)Školení pro pracovníky technického oddělení 7)Školení pro pracovníky BPM oddělení 8)Školení pro pracovníky na pozicích Quality Assurance-trenéři call centra 9) Školení pro pracovníky TOP managementu, středního managementu, oddělení BPM a vedení call centra 10)Angličtina – intenzivní jazykový kurz

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinu tvoří celkem 251 zaměstnanců společnosti. Zaměstnanci byli pro vzdělávací aktivitu vybráni z důvodu potřeby zvyšování jejich kvalifikovanosti a rozšiřování znalostí, které potřebují při výkonu své práce. 1)Jedná se zvláště o zaměstnance na pozici operátor call centra, kde jde ve většině o mladé zaměstnance ve věku do 25 let, kteří pracují jako operátoři a velkou část jejich pracovní náplně tvoří aktivní komunikace se zákazníkem. Lidé do 25 let tvoří 36% všech zaměstnanců společnosti. Vzhledem k omezeným zkušenostem zaměstnanců daným krátkým působením na trhu práce jsou jejich schopnosti v efektivní komunikaci se zákazníky a řešení úkolů spojených s vykonáváním práce omezené. Školení jim poskytne vědomosti a rozvine jejich dovednosti v oblasti hlasového projevu, obchodních dovedností a vedení hovoru. 2)Manažeři na pozicích first line a middle managementu. Projekt jim poskytne školení, které rozvine jejich manažerské dovednosti a rozšíří jejich kompetence. 3)Další odborní pracovníci. Společnost se chce rozvíjet v oblasti zákaznického servisu a technické podpory, proto jsou do projektu zařazeni zaměstnanci pracující na odborných pozicích. Školicí moduly na využívání ICT technologií poskytnou zaměstnancům potřebné znalosti a dovednosti, které jim umožní plnit nové a širší pracovní povinnosti, které jsou spojené s rozvojem společnosti.