Společnost působí na trhu telemarketingu, který se v České republice neustále vyvíjí. Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb nemá společnost konkrétní zaměření, a proto potřebuje disponovat flexibilními a zkušenými zaměstnanci. Nedostatečná kvalifikace snižuje schopnost zaměstnanců udržet si svoji pracovní pozici a uplatnit se na trhu práce. Projekt napomůže k řešení této situace tím, že poskytne zaměstnancům potřebnou kvalifikaci, možnost uplatnění a pocit jistoty na trhu práce. Projekt je ve velké míře zaměřen na členy znevýhodněných skupin, kterými jsou mladí do 25 let a ženy. Bude realizováno několik vzdělávacích kurzů zaměřených na obecně odborné vzdělání zaměstnanců. Náplň vzdělávání byla určena na základě potřeb stávajících zaměstnanců a odpovídá pracovní náplni jejich pozic ve společnosti. Po skončení projektu zaručí udržitelnost nastavené úrovně a kvality vzdělávání stávající interní lektoři, kteří budou v průběhu projektu vyškoleni tak, aby byli schopni následně dle potřeby doškolovat nové zaměstnance nebo zaměstnance, kteří změnili pracovní pozici. í.