Realizace projektu byla zajištěna projektovým týmem (manažer projektu, ekonom projektu a koordinátor projektu). Každý člen týmu měl přesně stanovené činnosti a odpovědnost.
V souvislosti se zajištěním realizace projektu bylo pořízeno vybavení, které po skončení projektu bude sloužit k dalšímu vzdělávání a rozvoji zaměstnanců společnosti.
Vzdělávání bylo rozčleněno do 3 klíčových aktivit dle zaměření cílové skupiny.
V rámci klíčové aktivity 02 (Rozvoj odborných znalostí pracovníků back-office a podpora skloubení pracovního a rodinného života) bylo realizováno celkem 5 odborných kurzů:
• Legislativní školení – zákoník práce, občanský zákoník;
• Project management (MS Project);
• IAS a IFRS – evropské účetní standarty;
• Novela zákoníku práce;
• Key account management.
V rámci klíčové aktivity 03 (Rozšíření odborných dovedností pracovníků obchodního oddělení)bylo realizováno celkem 6 odborných kurzů:
• Manipulace s kapalnými chemikáliemi;
• Brand management v praxi;
• Celní deklarace, zákony, problematika;
• Manipulace a přeprava nebezpečných chemických látek;
• Dodací podmínky Incoterms;
• Zákaznické věrnostní systémy - CRM.
V rámci klíčové aktivity 04 (Podpora rozvoje lidských zdrojů ve společnosti a rovné příležitosti mužů a žen) bylo realizováno celkem 6 odborných kurzů:
• Controlling vzdělávání;
• Novela zákoníku práce;
• Systém firemního vzdělávání;
• Koučovací dovednosti;
• Rovné příležitosti mužů a žen;
• Motivace zaměstnanců a řízení jejich výkonu.
Informace o publicitě
- Materiály informačního a propagačního charakteru (např. publikace, tiskoviny a propagační předměty, certifikáty, pozvánky, program akcí) byly označeny v souladu s body a) až f) Povinného minima publicity OP LZZ.
- Smlouvy uzavřené v rámci projektu, prezenční listiny, veškerá písemná korespondence spojená s projektem, byly označeny všemi prvky povinného minima publicity OP LZZ.
- Publicitu a dodržování jejích pravidel zajišťoval během celé doby trvání projektu projektový koordinátor a kontroloval manažer projektu.
- Publicita obsahovala minimálně tzv. Povinné minimum publicity OP LZZ a to je:
a) logo Evropského sociálního fondu;
b) text: Evropský sociální fond;
c) logo Evropské unie a textu Evropská unie;
d) logo Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost;
e) prohlášení: Podporujeme vaši budoucnost;
f) odkaz na oficiální webové stránky ESF: www.esfcr.cz.
- Informování probíhalo formou:
• Zveřejnění písemné informace ve školicí místnosti, kde dané školení probíhalo,
• Informace na školicích materiálech
- Veškeré materiály vztahující se k projektu byly označeny v souladu s pravidly vizuální identity ESF v ČR a OP LZZ.
- Ve všech školících místnostech (tedy místnostech, které navštěvovali účastníci projektu) byly všechny věci spolufinancované z ESF označeny samolepkou s body a) až f) Povinného minima publicity OP LLZ, případně byla v místnostech cedulka s informací, že výpočetní technika či zařízení jsou zakoupeny z příslušného fondu a programu.
- Informace o projektu v souladu s pravidly publicity jsou zveřejněny na webových stránkách společnosti (http://www.donauchem.cz/Company/Operacni-program-lidske-zdroje-azamestnanost.aspx).
- Zveřejněné informace se týkají názvu programu, popisu cílové skupiny, rozsahu vzdělávacích aktivit, absolvovaných kurzů apod. Na webových stránkách se informace průběžně aktualizovaly.