Projekt si kladl za cíl zmodernizovat, zefektivnit a zkvalitnit systém řízení lidských zdrojů na ÚMČ Praha 10, čehož chceme dosáhnout optimalizací personálních procesů, implementací moderních nástrojů personálního řízení a odbornou přípravou a rozvojem personalistů a vedoucích úředníků ve stěžejních oblastech HRM.
Tento projekt má komplexní charakter a implicitně povede k dalšímu zefektivnění a zkvalitnění systému HRM. Výstupem projektu bude systém založený na 4 principech, kterými jsou:
1. Jasně a správně definované personální procesy a efektivní práce s nimi
2. Aplikace moderních metod řízení lidských zdrojů do praxe
3. Dlouhodobý benchmarking (časový a prostorový) v oblasti lidských zdrojů
4. Profesionálně vystupující a jednající kompetentní osoby
Ve výsledku dojde k růstu výkonnosti, profesionality a spokojenosti zaměstnanců a zvyšování efektivity a kvality řízení úřadu prostřednictvím optimálního využití lidského a technického potenciálu a služeb poskytovaných ÚMČ, a to především v souladu s podporovanou aktivitou F a H a s možnými dopady na aktivity A - C, E a G.
Potřeba projektu vyplynula z komplexní analýzy provozní efektivity, jejíž součástí byl návrh na provedení změn v oblasti HR, a analýzy procesu vzdělávání pracovníků ÚMČ a pravidelně prováděných průzkumů spokojenosti zaměstnanců.
Hlavními recipienty projektu jsou personalisté jako HR specialisté, jejichž úkolem bude výstupy projektu realizovat, spravovat a inovovat a kteří jsou k tomuto úkolu vybaveni potřebnými znalostmi, schopnostmi a dovednostmi a zároveň poskytují odborné poradenství manažerům úřadu (vedoucím úředníkům), kteří jsou další významnou cílovou skupinou.
Naplnění cílů projektu zajistíme prostřednictvím 8 klíč. aktivit zaměřených na vytvoření (1) personální strategie, (2) analýzy personálních SW nástrojů. (3) kompetenčních modelů, (4) e360°zpětné vazby, rozvojových plánů, (5) vzdělávání manažerů a (6) personalistů v HRM, (7) zavedení personálního controllingu a (8) řízení projektu.