Projekt byl zahájen v únoru 2011. V prvních měsících realizace projektu probíhala příprava smluv s dodavateli jednotlivých školení. V únoru byla podepsána smlouva s firmou Betasoft na školení klíčové aktivity č. 6 – JUNO – pilotní CRM jako výsledek vývoje, která je také jediným dodavatelem školení tohoto systému, a klíčové aktivity č.2 Práce se softwarovým modulem SYNERGY. Následovaly konzultace týkající se termínů a upřesnění konkrétní podoby realizace jednotlivých školení. V květnu byla podepsána smlouva s firmou Miroslav Šrotýř HENI CZ na školení v rámci klíčové aktivity č.8. Dále pak proběhl na začátku května průzkum trhu s cílem určit okruh potenciálních dodavatelů specifických školení, kterých se týkala klíčová aktivita č.1 a také soubor vzájemně provázaných aktivit č.3, 4 a 5. Z průzkumu trhu vyplynulo, že požadované plnění je schopen v obou případech dodat pouze jeden dodavatel, firma Auto Fit, s.r.o., se kterou byla v druhé polovině května podepsána smlouva. Dále probíhal výběr a objednávka software a hardware potřebného pro realizaci dalších klíčových aktivit. Od května byl realizační tým projektu zaměstnán převážně přípravou školení a koordinací termínů s ohledem na pracovní povinnosti a dovolené zaměstnanců firmy. I z tohoto důvodu jsme byli nuceni některé aktivity posunout. V září roku 2011 byla podepsána smlouva s dodavatel školení Bezpečnost IT (klíčová aktivita č. 7).
V rámci klíčové aktivity č.1 Obsluha plně automatizovaného zařízení REVO, proběhla školení vázaná k jedinečnému multifunkčnímu zařízení REVO, které umožňuje na jednom pracovišti paralelně zpracovávat více zakázek, přičemž lze bez omezení brousit, tmelit, stříkat a s plynulou návazností sušit lak. Proškoleno bylo celkem 24 pracovníků servisu a vedoucích pracovníků.
V rámci klíčové aktivity č.2 Práce se softwarovým modulem SYNERGY proběhla školení
určená pro všechny techniky, mechaniky a pracovníky skladu, celkem se tedy bylo proškoleno 30 osob. V rámci kurzu se zaměstnanci seznámili s fungováním modulu Synergy, který slouží ke zlepšení spolupráce napříč celým servisním a zásobovacím oddělením pomocí nejmodernějších technologií - jedná se o řízení toku zakázek a materiálu s využitím čárových kódů, zlepšení komunikace mezi zaměstnanci a zákazníky díky propojení systému na internetové stránky. Uživatelé se naučili parametrizovat a využívat nové hardwarové i softwarové vybavení jak pro každodenní práci, tak pro vytváření výstupů umožňujících kontrolu probíhajících procesů a následné zdokonalování a zvyšování efektivity a kvality provedené práce.
Klíčová aktivita č.3 Obsluha a použití lakovací kabiny SAIMA CRN 01 – osobní vozy se zaměřila na pochopení a zdokonalení obsluhy nové lakovací kabiny Saima CRN01. V rámci tohoto modulu proběhlo 10 dvou denních kurzů, kde byly probírány a prakticky předváděny jednotlivá témata. Každého kurzu se zúčastní 8 techniků servisu.
V rámci klíčové aktivity č.4 Obsluha lakovací kabiny SAIMA CRN01 – užitkové vozy se technici servisu naučil pracovat s lakovací kabinou Saima při servisu užitkových vozidel. Kurz absolvovalo celkem 8 techniků servisu.
V rámci klíčové aktivity č.5 Lakování – doplňková školení proběhly 2 typy obecných kurzů, jejichž cílem bylo dotáhnout problematiku lakování do všech detailů, tak aby zaměstnanci znali všechny související aspekty. Prvním Školení vedoucích pracovníků lakovny byl určen pro 4 vedoucí pracovníky servisu, dalším pak bylo Školení pro importéry automobilů značky Ford zaměřený na problematiku lakování s ohledem na specifika automobilů značky Ford. Toto školení absolvovalo 20 techniků servisu. Celkem bylo v rámci této klíčové aktivity proškoleno 24 zaměstnanců.
V rámci klíčové aktivity č.6 Juno – pilotní CRM jako výsledek vývoje byla zrealizována školení dodaná výrobcem CRM modulu a kurzy vedené interním lektorem, který zároveň poskytl informační i praktickou podporu školeným pracovníkům. Naší snahou bylo umožnit zaměstnancům rychle pochopit funkce modulu, vyhledávat, třídit data dle parametrů nastavených vývojáři a tyto znalosti zavést co nejrychleji do každodenní praxe.
Klíčová aktivita č.7 Bezpečnosti IT byla věnována problematice IT ve společnosti, která pracuje a v budoucnu hodlá pracovat s moderními systémy. Proběhly dva kurzy Bezpečnost používání podnikové sítě CARent a Konfigurace a implementace specifických bezpečnostních politik v podnikové síti CARent, které měly za úkol zvýšit povědomí zaměstnanců v této oblasti. Školení absolvovalo celkem 55 zaměstnanců.
V rámci klíčové aktivity č.8 Invertorová svářečka Invertor ELEKTRON Multispot MI100 CONTROL bylo seznámení pracovníků karosárny s novou technologií a důkladně je vyškolit v ovládání, provozu a opravách stejně jako v bezpečnosti při provozu daného zařízení. Byla probrána problematika regulace svařovacího proudu, výkonová rezerva a ukládání svařovacích dat. Školení absolvovalo pět techniků servisu.