Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Tento projekt se skládá z níže uvedených klíčových aktivit:

1)Řízení plnění chemických produktů v areálu UNIPETROL RPA s.r.o. prostřednictvím řídících jednotek SIEMENS SIMATIC2) Soubor specifických výrobních, servisních a dalších školení - výroba, montáž, oprav, revize a servis pneumatického mostového jeřávu typové řady PMJ 3,4,5.3) Soubor specifických výrobních, servisních a dalších školení -výroba, montáž, opravy a servis dálkového jeřábu typové řady DRJ 30,DRJ 50 a DRJ 1004)Soubor specifických výrobních, servisních a dalších školení- výroba, montáž, opravy a servis  hydraulických zařízení pro plnění chemických produktů5) Specifické školení Řízení technologií výroby unikátních produktů společnosti ZZ Servis6) Obecné vzdělávání -Manažerské dovednosti

Hlavními cíli projektu je: - zvýšení konkurenceschopnosti společnosti a posílení stávající pozice na trhu - zvýšení adaptability pracovníků - zvýšení kvality a produktivity jejich práce - zvýšení odborných specifických teoretických i praktických znalostí u zaměstnanců společnosti - prohloubení jejich kvalifikace
Záměrem projektu je realizace na míru vytvořených 5 specifických vzdělávacích kurzů a 1 obec.vzd.modulu, která detailně proškolí 50 klíčových zam.společnosti. Každý kurz obsahuje jednotlivá školení. Celkem je specifických školení 28 a obecná školení jsou 2. Vzdělávání bude realizováno jednak prostřednictvím interních odborníků (lektorů), a jednak prostřednictvím externí vzdělávací a poradenské společnosti. Předpokládaná doba trvání projektu je 24 měsíců. Po celou dobu realizace bude projekt řízen řídícím týmem.
Výsledkem projektu bude: -6 vzdělávacích kurzů, které pod sebou sdružují 28 specifických a 2 obecná školení -50 proškolených osob -Prohloubení specifických znalostí u stávajících zaměstnanců -Posílení konkurenceschopnosti společnosti
-

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou projektu jsou zaměstnanci společnosti ZZ Servis s.r.o.