Veřejný detail projektu

Informace o projektu

V rámci projektu dochází k zlepšení transparentnosti úřadu:

  • zefektivnění poskytování informací -  bylo proškoleno 29 osob;
  • zkvalitnění a zefektivnění komunikace úřadu směrem k občanovi  - bylo proškoleno 208 pracovníků v základním školení a specializovaného školení se účastnilo 96 zaměstnanců úřadu 
  • implementace principů projektového řízení do praxe úřadu - proškoleno bylo 31 zaměstnanců a jeden specialista projektového managementu.
Cílem projektu je zvýšení otevřenosti úřadu, zlepšení komunikace úřadu s klienty a rozšíření nabídky služeb poskytovaných občanům a dalším subjektům. Sekundární cíl představuje implementace principů projektového řízení do praxe úřadu, která umožní zvýšit schopnost úřadu realizovat komplexní projekty, a to především v souvislosti s přípravou úřadu na nové programovací období SF-EU 2014 - 2020.
Projekt nemá partnery.
Projekt je realizován v období od 1.3.2013 do 31.8.2014. Ve 2. pololetí 2013 proběhla aktivita zlepšení transparentnosti úřadu - zefektivnění poskytování informací. Začátkem ledna 2014 proběhlo školení zaměstnanců MČ Praha 8, téma školení se vztahovalu k subprojektu Otevřená data. Proběhla aktivita Mystery Client.Ve výběrovém řízení na školitele na základě výstupů aktivity Mystery client byla vybrána firma M.C. TRITON, spol. s r.o. Od února do června proběhlo základní školení v devíti turnusech a následně specializované školení v pěti turnusech. Proškoleno bylo celkem 304 zaměstnanců MČ Praha 8. Na základě výběrového řízení byla dne 20.12.2013 uzavřena smlouva s firmou Potifob, s.r.o. na školení zaměstnanců ÚMČ Praha 8 v rámci "Implementace principů projektového řízení do praxe úřadu". Školení 31 zaměstnanců proběhlo ve dvou 3denních cyklech v březnu a v květnu 2014.
Výsledkem projektu bude zlepšení transparentnosti úřadu - zefektivnění poskytování informací; zkvalitnění a zefektivnění komunikace úřadu směrem k občanovi a implementace principů projektového řízení do praxe úřadu.
Projekt je realizován bez mezinárodní spolupráce.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Do realizace projektu v rámci jeho aktivit bude přímo zapojena většina zaměstnanců úřadu, a to zejména ti úředníci a zaměstnanci ÚMČ, kteří se dostávají do přímého styku s občany - klienty. Jedním z hlavních cílů vylepšování služeb pro občany je zlepšení komunikace úřadu s veřejností, které zvýší transparentnost a otevřenost MČ.