Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Společnost Suchánek & Walraven představuje výrobní závod v Horce u Staré Paky a v Čisté u Horek (okr. Semily) s moderním vybavením. Zaměření na výrobu specializovaných produktů podporuje snahu o maximální efektivnost. Naší motivací je být inovativní a přední firmou, pokud jde o kvalitu. Proto je firemní politika zaměřena na trvalou možnost zaměstnanců rozvíjet své schopnosti.

Provozní audit společnosti identifikoval silné a slabé stránky a odhalil mezery bránící v rozvoji konkurenceschopnosti. Jedním z nedostatků je zaostávání v procesu optimalizace firemních procesů z důvodu neefektivnosti nákupu materiálu a skladování, nedostatečné ovládání nejaktuálnějších verzí používaných IS a SW nástrojů, nedostatečná flexibilita výrobního procesu a absence znalostí o nových trendech v řízení.

Projekt navazuje na identifikované mezery zaměstnanců využívajících specifické IS a SW nástroje. Těžištěm projektu je proškolení zaměstnanců a zvýšení jejich znalostí a dovedností při obsluze speciálního IS Cubeware (ERP systém), Corvu (analytický SW ke zpracování výstupních dat) a specifického SW LucaNet (program pro efektivní finanční plánování a controlling). Tyto nástroje využívají všechny společnosti holdingu Walraven a jsou to produkty vyvinuté/upravené na míru holandským dodavatelem. Doplňkově je zařazeno obecné školení na konstrukční SW CAD Solidworks. 

Hlavním cílem projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Suchánek & Walraven v odvětví kovovýroby a upevňovací techniky prostřednictvím zvýšení profesních znalostí a dovedností 26 zaměstnanců na různých pracovních pozicích s primárním zaměřením na ovládání unikátních SW nástrojů. Dílčí cíle: - zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců a sjednocení znalostní základy při užívání IS Cubeware, softwaru Corvu, LucaNet a CAD Solidworks; - podpora firemních procesů (plánování, řízení skladu, vztahy s dodavateli) pomocí efektivního ovládání specifických SW nástrojů a jejich aktuálních verzí; - systematický rozvoj schopnosti zaměstnanců zvládat více operací; - omezení chybovosti zaměstnanců při obsluze IS a SW.
Projekt nemá partnera.
Realizace projektu bude probíhat od září 2010 do září 2011, je tedy plánována na 13 měsíců. Za přípravu a realizaci projektu odpovídá projektový tým složený z manažera a koordinátora projektu, přičemž tyto funkce zastávají zkušení pracovníci obeznámení s pravidly a podmínkami OP LZZ. Projekt je logicky rozdělen na 4 klíčové aktivity, vhodné podmínky pro vzdělávací kurzy a školení zajišťuje realizační tým ve spolupráci s externími dodavateli školení. Projekt je postaven na školeních, spadajících do kategorie tzv. specifického vzdělávání, minoritní podíl potom představuje tzv. obecné vzdělávání.
Realizace projektu přinese tyto výstupy: - 26 podpořených osob; - 49 úspěšných absolventů kurzů; - realizace 9 kurzů s celkovým rozsahem 19 dní.
Projekt neobsahuje prvek mezinárodní spolupráce.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Projekt je zaměřen na 26 zaměstnanců společnosti, kteří využívají IS a SW nástroje. Školeny jsou osoby na různých pozicích – manažeři, účetní a fakturanti, skladníci, IT pracovníci i konstruktéři. Cílová skupina byla vybrána v návaznosti na snahu společnosti zvýšit efektivnost výrobního procesu pomocí ovládání všech funkčností specifického SW vybavení. Místo výkonu práce: Horka u Staré Paky a Čistá u Horek, okr. Semily.