Liberecká IS, a.s. je vysoce organizovanou společností, jejíž struktura stojí na třech základních pilířích, funkční, procesní a zákaznické struktuře. Společnost využívá moderní způsob řízení založený na maticové organizační struktuře. V současné době již využívá strategický systém měření výkonnosti podniku metodu Balanced Scorecard (BSC). BSC pomůže společnosti k vyjasnění vize a strategie, dojde tak k propojení strategických plánů s dlouhodobými záměry. Mezi cíle této strategie patří zdokonalení se v procesu učení a zvýšení schopností zaměstnanců.
V rámci projektu dojde k propojení strategických cílů, kompetencemi zaměstnanců potřebných k jejich dosažení a k rozvoji těch kompetencí, které jsou nedostatečné a ohrožují plnění strategických cílů společnosti.
Inovací podnikové strategie v propojení s rozvojem lidských zdrojů ve společnosti dojde k vyšší spokojenosti zákazníků a k získání nových zákazníků.
Inovativnost projektu tedy spočívá ve využití nových metod řízení ve spojitosti se vzděláním zaměstnanců a současně v komplexním pojetí vzdělávacích aktivit.
Rozsah vzdělávání a zapojení všech zaměstnanců společnosti bude pro firmu významným krokem vpřed.
V následujícím přehledu jsou uvedeny inovativní aspekty projektu:
- velký rozsah vzdělávacích aktivit,
- využití moderních postupů při vzdělávání (DC, e-learning),
- následný koučink zaměstnanců obchodu jako nástroj upevnění získaných dovedností (fix coaching),
- zapojení interních i externích lektorů,
- vyšší využití interních zdrojů vzdělávání než dříve,
- propojení firemní strategie se vzdělávacími aktivitami.
Výsledkem projektu bude vyšší odborná kvalifikace zaměstnanců i motivace k dosahování náročných cílů. Bude aktualizován vzdělávací plán vycházející jak z potřeb společnosti, tak i ze zajištěných potřeb od zaměstnanců.