Výběr vhodných kandidátů začal 1. června 2011 a celý výběrový proces trval 3 měsíce. Vyhovující adepti byli vybíráni na základě databáze uchazečů o práci jednak v agentuře APPN, o. s., dále i z evidence Úřadů práce.
Vybraní jedinci prošli během 4 měsíců tzv. bilanční diagnostikou. Během tohoto období se zjišťovalo, zda schopnosti a dovednosti vybraných jedinců odpovídají stanoveným kritériím pro uplatnění na trhu práce. Kandidáti nejprve vyplnili strukturovaný životopis, podle kterého byly diagnostikovány jejich klíčové kompetence, dále byl prováděn tzv. koučovací rozhovor podle metody GROW. Základem této metody jsou pravidelná setkání, na kterých se nejprve stanovují cíle daného jedince, rozebírá se aktuální stav, přemýšlí se o variantách řešení, dále nastává fáze akčního plánování, která je uzavřena hodnocením celé realizace. Bilanční diagnostika probíhala v prostorách APPN, o. s. – kandidáti byli rozděleni do 3 skupin.
Po této klasifikační etapě se přistoupilo k vytvoření konkrétních pracovních pozic a zaškolení vybraných jedinců na těchto pozicích. Od této chvíle začala velmi úzká a intenzivní spolupráce s agenturou APPN, o. s. Noví zaměstnanci tak mohli využít standardních služeb APPN, o. s. – tedy především v oblasti pracovní asistence a pracovního poradenství.
Pracovní místa se podařilo vytvořit v následujících firmách: společnost Marks and Spencer vytvořila 1 pracovní pozici – nový zaměstnanec má na starosti doplňování zboží, konkrétně potravin, mraženého zboží a také doplňování produktů na pekárně, bezpečnostní společnost G4S přijala dva zaměstnance na pozici pokladní, firma Sattech Auto 1 zaměstnance na mytí aut. Zbylých 19 pozic vytvořila obecně prospěšná společnost s názvem 365, o. p. s.