Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Cílem projektu je systémová a komplexní podpora OSPOD Města Mikulov v kontextu zavádění standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí. Aplikací klíčových aktivit projektu dojde k postupnému zvyšování kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí, a to na základě vytvoření inovovaných podmínek pro činnost orgánu sociálně-právní ochrany ve správním obvodu Města Mikulov. Týmem OSPOD v součinnosti s vedením Města Mikulov byly identifikovány priority v zavádění standardů kvality: profesní rozvoj zaměstnanců sociálního odboru (vzdělávání v akreditovaných kurzech, supervize), systém odborné spolupráce v multidisciplinárních týmech (vytvoření optimální sítě spolupracujících subjektů včetně návazné metodiky), vytvoření podmínek pro přímou práci s klienty ve smyslu zajištění vhodných prostor pro komunikaci a jejich vybavení. Cílem projektu je naplnění stanovených priorit prostřednictvím definovaných klíčových aktivit. 

Cílem projektu je systémová a komplexní podpora OSPOD Města Mikulov v kontextu zavádění standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí. Aplikací klíčových aktivit projektu dojde k postupnému zvyšování kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí, a to na základě vytvoření inovovaných podmínek pro činnost orgánu sociálně-právní ochrany ve správním obvodu Města Mikulov. Naplněním dílčích cílů jednotlivých klíčových aktivit, a to profesionálním rozvojem zaměstnanců sociálního odboru, implementací odborné spolupráce v rámci sítě spolupracujících subjektů včetně vytvoření metodiky, vytvořením podmínek pro výkon přímé práce s klienty dojde ke komplexní implementaci standardů kvality výkonu SPO.
-
Cílem projektu byla systémová a komplexní podpora OSPOD Mikulov v kontextu zavádění standardů kvality výkonu SPO. Aplikací klíčových aktivit došlo k postupnému zvýšení kvality výkonu sociálně právní ochrany na základě vytvoření inovovaných podmínek. Cíl projektu byl zcela naplněn. KA 01 Profesní rozvoj zaměstnanců V souladu s harmonogramem projektu probíhala realizace dané klíčové aktivity vždy v režimu průzkumu trhu, objednání příslušného akreditovaného vzdělávacího kurzu a jeho absolvování. Všechny uhrazené kurzy byly řádně absolvovány a sociální pracovníci získali osvědčení. Celkový počet podpořených osob je roven hodnotě 4, celkový počet absolventů je roven hodnotě 12 (12 žen). Dále byla zakoupena potřebná odborná literatura a uskutečněny supervizní setkání k poskytnutí týmové i individuální supervize. KA 02 Systematizace odborné spolupráce multidisciplinárních týmů V rámci realizace klíčové aktivity byla vytvořena databáze spolupracujících subjektů, vytvářejících síť spolupracujících organizací podílejících se na výkonu sociálně právní ochrany dětí a mládeže. Dále byla vytvořena metodika multidisciplinární spolupráce specifikující postupy součinnosti OSPOD a spolupracujících subjektů ve správním obvodu. Dále proběhly 4 workshopy multidisciplinární spolupráce. KA 03 Vybavení místnosti pro jednání s klienty OSPOD V rámci dané klíčové aktivity došlo v souladu s harmonogramem k nákupu plánovaného zařízení a vybavení, a to: knihovna 1ks, skříňka s dvířky 1ks, stolové pracoviště 1ks a jednací židle Conference 10ks, dataprojektor 1ks, projekční plátno 1ks, notebook 1ks, multifunkční zařízení 1ks a flipchart 1ks. Veškeré vybavení bylo současně dofinancováno z rozpočtu příjemce dotace z důvodu potřeby zakoupení daného vybavení v co možná nejvyšší kvalitě. KA 04 Tvorba metodiky ve vazbě na standardy kvality pro výkon SPO Výstupem dané aktivity je metodika aplikující obecně stanovené standardy kvality na místní podmínky SPO v daném správním obvodu. Tyto nově implementované postupy byly v průběhu zavádění průběžně ověřovány z hlediska jejich funkčnosti a následně finalizovány dle specifických potřeb klientů. KA 05 Koordinace a řízení projektu V rámci klíčové aktivity koordinace a řízení projektu byly pravidelně realizovány pracovní schůzky projektového a finančního manažera k průběžnému třídění podkladů k jednotlivým klíčovým aktivitám a rovnoměrnému čerpání rozpočtu, porady realizačního týmu, na nichž bylo vyhodnocováno naplňování jednotlivých KA a monitorovacích indikátorů. Dále byly zpracovávány monitorovací zprávy.
Monitorovací indikátory: Počet podpořených osob celkem: 4 Počet podpořených organizací: 1 Počet úspěšných absolventů celkem: 12 Počet nově vytvořených produktů: 1, 1 metodika standardizace
-

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Orgány veřejné správy působící v oblasti sociální integrace