Cílem projektu byla systémová a komplexní podpora OSPOD Mikulov v kontextu zavádění standardů kvality výkonu SPO. Aplikací klíčových aktivit došlo k postupnému zvýšení kvality výkonu sociálně právní ochrany na základě vytvoření inovovaných podmínek. Cíl projektu byl zcela naplněn.
KA 01 Profesní rozvoj zaměstnanců
V souladu s harmonogramem projektu probíhala realizace dané klíčové aktivity vždy v režimu průzkumu trhu, objednání příslušného akreditovaného vzdělávacího kurzu a jeho absolvování. Všechny uhrazené kurzy byly řádně absolvovány a sociální pracovníci získali osvědčení. Celkový počet podpořených osob je roven hodnotě 4, celkový počet absolventů je roven hodnotě 12 (12 žen). Dále byla zakoupena potřebná odborná literatura a uskutečněny supervizní setkání k poskytnutí týmové i individuální supervize.
KA 02 Systematizace odborné spolupráce multidisciplinárních týmů
V rámci realizace klíčové aktivity byla vytvořena databáze spolupracujících subjektů, vytvářejících síť spolupracujících organizací podílejících se na výkonu sociálně právní ochrany dětí a mládeže. Dále byla vytvořena metodika multidisciplinární spolupráce specifikující postupy součinnosti OSPOD a spolupracujících subjektů ve správním obvodu. Dále proběhly 4 workshopy multidisciplinární spolupráce.
KA 03 Vybavení místnosti pro jednání s klienty OSPOD
V rámci dané klíčové aktivity došlo v souladu s harmonogramem k nákupu plánovaného zařízení a vybavení, a to: knihovna 1ks, skříňka s dvířky 1ks, stolové pracoviště 1ks a jednací židle Conference 10ks, dataprojektor 1ks, projekční plátno 1ks, notebook 1ks, multifunkční zařízení 1ks a flipchart 1ks. Veškeré vybavení bylo současně dofinancováno z rozpočtu příjemce dotace z důvodu potřeby zakoupení daného vybavení v co možná nejvyšší kvalitě.
KA 04 Tvorba metodiky ve vazbě na standardy kvality pro výkon SPO
Výstupem dané aktivity je metodika aplikující obecně stanovené standardy kvality na místní podmínky SPO v daném správním obvodu. Tyto nově implementované postupy byly v průběhu zavádění průběžně ověřovány z hlediska jejich funkčnosti a následně finalizovány dle specifických potřeb klientů.
KA 05 Koordinace a řízení projektu
V rámci klíčové aktivity koordinace a řízení projektu byly pravidelně realizovány pracovní schůzky projektového a finančního manažera k průběžnému třídění podkladů k jednotlivým klíčovým aktivitám a rovnoměrnému čerpání rozpočtu, porady realizačního týmu, na nichž bylo vyhodnocováno naplňování jednotlivých KA a monitorovacích indikátorů. Dále byly zpracovávány monitorovací zprávy.