Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt je zaměřen na specifické školení nově příchozích zaměstnanců společnosti, nebo doplnit dovednosti a znalosti u stávajících zaměstnanců na relevantních pozicích. Jako součást tohoto projektu jsou uvedena školení specifických interně vyvíjených softwarů společnosti Lufthansa, se kterými centra GTS Group operují. Klíčové aktivity projektu jsou rozděleny dle logických celků, které operují vždy s jedním softwarem. Tyto specifické softwary jsou následující: Guide-Res, CASPAR, AX-Res, SAMBA. Vzhledem k obsáhlosti je školící modul Guide-Res rozdělen do dvou modulů školení. Ostatní softwary jsou vždy školeny v rámci jednoho modulu. Školící moduly obsahují vždy školení zacházení a znalosti daného softwaru, který umožňuje operovat v určitém segmentu či oblasti služeb společnosti Lufthansa.

Hlavním cílem projektu je proškolit nově příchozí zaměstnance společnosti, nebo doplnit dovednosti a znalosti u stávajících zaměstnanců na relevantních pozicích. Jako součást tohoto projektu jsou uvedena školení specifických interně vyvíjených softwarů společnosti Lufthansa, se kterými centra GTS Group operují. Klíčové aktivity projektu jsou rozděleny dle logických celků, které operují vždy s jedním softwarem. Tyto specifické softwary jsou následující: Guide-Res, CASPAR, AX-Res, SAMBA. Vzhledem k obsáhlosti je školící modul Guide-Res rozdělen do dvou modulů školení. Ostatní softwary jsou vždy školeny v rámci jednoho modulu. Školící moduly obsahují vždy školení zacházení a znalosti daného softwaru, který umožňuje operovat v určitém segmentu či oblasti služeb společnosti Lufthansa.
Projekt nemá partnera.
Cílová skupina je zapojena na základě pozici ve společnosti - stávající kvalifikace, úroveň dovedností. Veškerá školení jsou vždy postavena na aktuálních potřebách žadatelů i zaměstnanců. Na základě jejich úrovně je vypracováván plán dodatečných školení pro stávající zaměstnance a na základě počtu predikce nově nabíraných pracovníků jsou plánována školení pro nově příchozí. Zaměstnanci žadatele jsou tomto případě cílovou skupinou, to znamená, že jsou do projektu zapojení na straně účastníků školení - tedy školených osob. Jejich způsob zapojení je dán pravidly společnosti Lufthansa, která pro všechny svoje členy vytváří mezinárodně platná interní pravidla, podle kterých se obsah i podoba školení řídí. Školené osoby se tedy účastní školení, jejichž struktura je přesně dána. Jedinou možností zásahu školených osob do průběhu školícího modulu je vyjádření nespokojenosti s interním lektorem, např. pro jeho nedostatečnou kvalifikaci. Vzhledem k velké náročnosti školícího programu a pevného kariérního řádu interních lektorů GTS Group se tento problém dosud nevyskytl. Manžer projektu a interní lektor budou ale samozřejmě v maximální možné míře pracovat s připomínkami cílové skupiny.
Realizací plánovaných školení dochází k reflexi potřeb zaměstnanců po kvalifikačním, osobním a vědomostním rozvoji a zároveň k posílení pozice GTS na trhu. Školení proto poskytují zaměstnancům možnost osobního i kariérního rozvoje v rámci společnosti a celé skupiny GTS, což positivně přispívá ke spokojenosti pracovníků a ke snížení fluktuace zaměstnanců.
V tomto projektu není žádná mezinárodní spolupráce.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Hlavní cílovou skupinou projektu jsou zaměstnanci žadatele, současní i budoucí. Žadatel předkládá tento projekt ze dvou hlavních důvodů: - nevyhnutelnosti náboru nových zaměstnanců za účelem udržení stávajících obchodních aktivit a rozšíření o aktivity nové, na něž budou vyškoleni současní i noví zaměstnanci. Novým zaměstnancům, účastníkům nástupních školení, je nutné před započetím pracovního výkonu poskytnout nezbytné teoretické a praktické znalosti a dovednosti, bez nichž by nebylo možné posici konzultanta zákaznického servisu v naší společnosti vykonávat. - možnosti zvýšení kvalifikace a rozšíření znalostí stávajících zaměstnanců. Zvýšení kvalifikace současných zaměstnanců v rámci doplňujících školení je dále nezbytné pro možnost přijetí nových obchodních aktivit, které se ve větší či menší míře odlišují od aktivit současných a tedy i od kompetencí, které současní zaměstnanci mají. Zvýšení kvalifikace zaměstnanců a rozšíření jejich dovedností je klíčové pro zvyšování kvalifikace v rámci nadnárodní skupiny.