Profesionální úroveň služeb MěÚ je nedílnou součástí zlepšování výkonnosti a zefektivnění služeb veřejné správy v ČR. Současný tlak na minimalizace nákladů na úřady veřejné správy a snižování počtu zaměstnanců klade vysoké nároky na kvalitní a operativní řízení organizace, optimalizaci procesů uvnitř úřadu pro zajištění kvalitního a efektivního fungování MěÚ otevřeného občanské veřejnosti jako předpoklad dalšího rozvoje města a regionu.
Cílem je zvýšit kvalitu řízení a managementu, regulace a služeb MěÚ, rozvinout řízení lidských zdrojů, odbornou přípravu a rozvoj zaměstnanců MěÚ, zvýšit transparentnost a otevřenost úřadu, přeměna VS na efektivní veřejnou službu, přátelskou vůči klientům tím, že trvale snižuje administrativní zátěž a činí pružně rozhodnutí dle legislativních možností, pozitivní propagace úspěchů MěÚ. Projekt řeší strategické řízení vytvořením strateg. plánu rozvoje úřadu a aktualizací strateg. plánu rozvoje města, rozvíjení moderních metod řízení zavedením projektového řízení, motivaci zaměstnanců k výkonu, systematickou podporu jejich iniciativy a uplatnění dobrých nápadů v praxi prostřednictvím systému hodnocení a odměňování, podporu el. kominikace s klienty MěÚ pro získávání zpětné vazby, pozitivní propagací úspěchů. Projekt nebude generovat příjmy a spadá do kategorie veřejně prospěšných projektů. Svými aktivitami projekt jednoznačně přispívá k naplnění strategie Efektivní veřejná správa a přátelské veřejné služby, usnesení vlády č. 757/2007., systémově plní cíle stanovené v dokumentu Strategie Smart Administration.