Klíč k práci II byl zahájen. V období březen - duben 2012 došlo k:
- oslovení cílových skupin
- bylo vypsáno a vyhodnoceno výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích kurzů (zakázka malého rozsahu) - celková předpokládaná cena bez DPH je 736.000,-. Celkem bylo osloveno 6 dodavatelů z toho 4 se do VŘ přihlásilo.
- byly zahájeny vzdělávací aktivity (profesní diagnostika a RK Pracovník v sociálních službách)
- v březnu byla zahájena e-mailová pracovně-právní poradna
- další klíčové aktivity jsou podloženy závaznými objednávkami nebo smluvním vztahem
Informace k 31. 1. 2013:
Byly plně zrealizovány 2 rekvalifikační kurzy - Pracovník v sociálních službách, Prodavačské práce, které úspěšně absolvovalo 16 žen.
V měsících červenec a srpen 2012, a leden 2013 proběhly 3 kurzy Obsluhy PC (1x pro začátečníky, 2x pro prokročilé), které úspěšně absolvovalo 23 žen.
Pro 3 skupiny budoucích frekventantů rekvalifikačních kurzů proběhla (před realizací kurzů) vždy 3denní procedura Profesní diagnostiky, kterou využilo zatím celkem 17 žen.
Součástí projektu jsou motivační aktivity. Tvoří je provoz e-mailové pracovně-právní poradny, kterou využilo od zahájení projektu celkem 18 žen, přičemž dotazů bylo 26 (některé si vyžádaly hlubší zpracování). Součástí motivačních aktivit jsou dále besedy, přednášky a semináře, z nichž od počátku projektu poběhlo 5 akcí: dvakrát se ukskutečnila přednáška s besedou s právníkem, dále dvoudenní seminář Týmoví hráči, dvoudenní seminář Základy podnikání, a třídenní seminář Osobnostní rozvoj. Těchto aktivit se účastnilo celkem 14 žen, přičemž některé z nich absolvovaly více akcí.
K 31.1.2013 prošlo aktivitami projektu celkem 56 osob. Z toho je 16 umístěno na trh práce, z
toho bylo původně 9 formou podpory mzdovými prostředky z projektu, od 1.1.2013 je to 8
osob (z jednoho sdíleného úvazku pro dvě osoby se stal jeden plný úvazek pro jednu osobu), dalších 7 žen získalo práci s podporou aktivit projektu i vlastní iniciativou.
K 30. 4. 2013
Od 18. února byl realizován RK Účetnictví s využitím výpočetní techniky, který absolvovalo 8 žen.
V rámci pracovně-právního poradenství byly podpořeni 4 tazatelé e-mailové poradny. Celkem již využilo služeb pracovně-pr. poradenství 18 osob.
Další 4 absolventky kurzů realizovaných v rámci projektu, našly pracovní uplatnění.
Informace k 28. 2. 2014:
Za realizaci projektu byly realizovány pro účastníky projektu rekvalifikační kurzy:
Pracovník v sociálních službách
Prodavačské práce
Účetnictví s využitím výpočetní techniky
Webdesigner/Tvorba webových stránek
Mzdové účetnictví
Základy obsluhy PC pro začátečníky
Základy obsluhy PC pro pokročilé
Před každou realizací rekvalifikačních kurzů (s výjimkou počítačových) byla pro zájemce o kurzy realizována profesní diagnostika. Za dobu projektu proběhla celkem 5x (vždy v rozsahu 3 dnů), pro 5 skupin zájemců. Během trvání rekvalifikačního kurzu byla frekventantkám nabídnut seminář Osobnostní rozvoj (psaní životopisu, trénink pohovorů, jednání se zaměstnavateli, aktivní hledání práce), na kurz rovněž navazoval kontakt a registrace u zprostředkovatelské agentury (Obslužná společnost, a.s.).
Celkem 4x za trvání projektu se uskutečnil pro zájemce z řad absolventů a frekventantů kurzů seminář (2-3blokový) Základy podnikání.
Součástí projektu bylo pracovně-právní poradenství v podobě e-mailové poradny, a 3 během realizace projektu zorganizovaných besed (s možností individuálních konzultací) s právničkou. Dvakrát byl za realizace projektu zorganizován 2blokový seminář s osobní koučkou nazvaný Restart, zaměřený na utřídění a sladění vlastních preferencí osobního i pracovního života.