Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt Kontaktního centra Kolibřík si klade za cíl vybudování "jiného callcentra". Pojmem "jiné callcentrum" rozumíme sociální firmu, která sází na zaměstnance, kteří to na pracovním trhu nemají lehké.

Prostřednictvím kvalitního a soustavného školení, přátelského přístupu, rodinného prostředí a motivačního ohodnocení zajistíme profesionální tým, který zvládne uspokojit i ty nejnáročnější zadavatele telemarketingových kampaní.

Call centrum zvládne jakékoliv kampaně aktivního a pasivního telemarketingu, organizování schůzek, dotazníky i back office aktivity.

 

Hlavním cílem projektu je prostřednictvím založení nového sociálního podniku, Kontaktního centra Kolibřík, vytvořit 12 nových pracovních míst ve městě Brně, z toho 9 pro osoby ohrožené sociálním vyloučením nebo již sociálně vyloučené, a pomoci těmto osobám začlenit se zpět do společnosti a na trh práce. Cíle bude dosaženo prostřednictvím realizace pěti klíčových aktivit.
Na realizaci projektu se bude podílet jako partner Centrum pro lidi sociálně znevýhodněné - CELSUZ Diecézní charity Brno. Jeho pracovníci mají bohaté zkušenosti s podporou osob sociálně vyloučených nebo ohrožených sociálním vyloučením při začleňování do společnosti a hledání možnosti uplatnění na trhu práce. Spolupracovat s námi budou rovněž pracovníci Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Brně.
Cíle bude dosaženo prostřednictvím realizace pěti klíčových aktivit: 1) Tvorba a implementace principů sociálního podnikání Kontaktního centra Kolibřík (2/2013 - 1/2015) 2) Vybavení Kontaktního centra (2/2013 - 4/2013) 3) Výběr zaměstnanců a zaměstnankyň z cílových skupin (2/2013 - 4/2013) 4) Zaškolení a zapracování zaměstnanců a zaměstnankyň Kontaktního centra (2/2013 - 7/2013) 5) Provoz Kontaktního centra Kolibřík (7/2013 - dále)
dílčí výsledky jsou následující: 1. probíhá nábor zaměstnanců - k 15.4. máme vybrané vedoucí týmu, IT pracovníka a prozatím 4 telefonisty 2. zařizování callcentra - vybrán dodavatel na základě nejvýhodnější nabídky, pozitivních referencí a dlouholetých zkušeností 3. jednání se zadavateli kampaní - příprava smluv na projekty 2013 4. 1/2014 disponujeme volacím SW, který mohou obsluhovat i zcela nevidomí zaměstnanci 5. 2/2014 realizujeme souběžně 4 kampaně pro naše klienty 6. 2/2014 v provozu máme pasivní linky 7. sales24, s.r.o. je poskytovatelem náhradního plnění pro svoje klienty
není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

1. Osoby, které jsou dlouhodobě nezaměstnané a jsou déle než 1 rok vedeny v evidenci uchazečů o zaměstnání Úřadu práce ČR 2. Osoby se zdravotním postižením 3. Další nespecifikované sociálně vyloučené nebo sociálním vyloučením ohrožené osoby, které byly (bezprostředně, tj. max. 3 měsíce před nástupem do zaměstnání) či jsou uživateli registrované sociální služby podle z.č.108/2006 Sb.,o soc.službách,ve znění p.p.