Veřejný detail projektu

Informace o projektu

V rámci realizace, která činí 24 měsíců, bude podpořeno 20 zaměstnanců společnosti, jejichž vzdělávací potřeby byly prozkoumány v rámci vstupní analýzy a strategických záměrů naší společnosti.

Na financování tohoto projektu bude v plném rozsahu využita veřejná podpora v rámci podpora de minimis.

Cílem projektu je dodat jeho účastníkům nové znalosti a inovace v oboru naší činnosti, kdy jde o oblast architektury, urbanismu a projektování, detailněji rozepsáno v klíčových aktivitách, což by se mělo projevit ve zvýšení odbornosti a výkonnosti našich pracovníků, zlepšit jejich adaptabilitu na trhu práce, hodnotu a konkurenceschopnost, a tím přeneseně také zvýšit konkurenceschopnost naší firmy.

Vzdělávacího procesu se zúčastní tyto profesní skupiny: projektanti 8 osob, architekti 10 osob a obchodníci 2 osoby.

Vzdělávání svých zaměstnanců věnujeme náležitou pozornost. Jedná se jak o vzdělávání všeobecné, tak především o vzdělávání odborné. Průběžně proto analyzujeme potřeby vzdělávání jednotlivých výše uvedených skupin pracovníků naší firmy v rámci nastavené strategie jejich profesního rozvoje, jejíž součástí jsou rovněž aktivity tohoto projektu.

- poskytnout pracovníkům nové a inovované odborné znalosti z územního plánování, legislativy, EIA, ÚSES a stavební fyziky, a tím zvýšit kvalifikaci a strategické kompetence potřebné pro vyrovnání se s profesním vývojem v oblasti architektury a projektování, zvýšit jejich motivaci, adaptabilitu, a podpořit jejich konkurenční schopnosti a tím také schopnosti celé firmy. - poskytnout vedoucím pracovníkům vzdělávání v obecných dovednostech, které budou doplňkovým vzděláváním, kdy půjde o oblast financí, marketingu či obchodních dovedností. - rozvíjet odborné jazykové znalosti, anglický a ruský jazyk, protože máme klientelu i z ciziny, kdy značná část je z Ruska, kam chceme dále expandovat. - aplikovat moderní formy vzdělávání, uzavřené kurzy s individuálním přístupem.
Projekt byl realizován bez větších komplikací po celou dobu svého trvání. Ve výběrovém řízení byl na počátku projektu vybrán dodavatel vzdělávacích aktivit. Všechny kurzy byly realizovány dle harmonogramu, který jsme dle našich aktuálních potřeb ve spolupráci s dodavatelem upravovali. Spolupráce s dodavatelem vzdělávání byla uspokojující. Společně jsme uskutečnili všechny kurzy dle projektové žádosti. Na základě nově vzniklých vzdělávacích potřeb jsme nepodstatnou změnou vytvořili ještě 4 nová odborná témata pro různé počty skupin (rozšířili jsme stávající klíčové aktivity), celkem 7 školících dnů. Dodavatele jsme vybrali na základě průzkumu trhu dle nejnižší nabídnuté ceny. Realizaci našeho jsme projektu jsme publikovali v místním a odborném tisku, na našich webových stránkách a také máme informační ceduli v našich firemních prostorách informující o vzdělávání našich zaměstnanců za spolufinancování ESF a rozpočtu ČR. Účastníky školení jsme pravidelně informovali o financování tohoto projektu, stejně tak tato informace společně s povinnou publicitou byla uvedena na tištěných materiálech. Jsme velmi rádi, že jsme projekt mohli realizovat a hodnotíme jeho realizaci kladně i přes vysokou administrativní náročnost.
Počet podpořených osob: 21 Počet úspěšných absolventů kurzů: 431 Počet nově vytvořených/inovovaných produktů: 1 Počet podpořených organizací: 1

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou námi předkládaného projektu je 20 zaměstnanců společnosti GEBAS atelier architects s.r.o. Dle profesního zařazení se jedná o tyto zaměstnance: - obchodníci, 2 osoby - projektanti, 8 osob - architekti, 10 osob.