Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Společnost si uvědomuje důležitost pravidelného vzdělávání zaměstnanců, rozvoj znalostí a dovedností zaměstnanců by měl držet krok s technickým rozvojem v hlavním oboru podnikání žadatele (inženýrské činnosti, architektonické činnosti, geologický průzkum, činnosti v oblasti IT), aby pracovníci byli schopni pružně reagovat na požadavky a možnosti trhu.

Hl. cílem projektu je rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí zaměstnanců žadatele na konkrétních prac. pozicích - programátorů, analytiků, projektantů a obch. manažerů, rozšíření jejich teoretických znalostí i praktických dovedností za účelem podpory nabídky nových služeb a produktů a dalšího rozvoje a růstu firmy.

Inovativnost projektu spočívá v následujících oblastech:- Inovace v produktu, kdy projekt zavádí nové druhy školících aktivit, je kladen důraz na odborné znalosti a dovednosti zaměstnanců, které jsou nezbytné pro profesionální kontakt se zákazníky a získávání veřejných zakázek (obchodní manažeři), pro vývoj nových produktů (analytici, programátoři), rozšíření portfolia služeb (projektanti) i zákazníků, pro následný růst a akceleraci firmy a pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy (prohloubením know-how). Velké pozitivum projektu je usnadnění přístupu k veřejným zakázkám díky proškolení v projektovém řízení a získání certifikátu.

Hl.cílem projektu je rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí zaměstnanců žadatele na konkrétních prac. pozicích - programátorů, analytiků, projektantů a obch. manažerů, za účelem podpory nabídky nových služeb a produktů a dalšího rozvoje a růstu firmy. Realizací hl. cíle projektu bude dosaženo: - rozšíření úrovně odb.znalostí zaměstnanců žadatele v souladu s neustálým vývojem v oblasti IT; - rozšíření vzdělávacího systému firmy o nová témata školení; - podpora nabídky dalšího vzdělávání zaměstnanců firmy v takovém množství, které by z finančních důvodů žadatel bez realizace projektu zaměstnancům nemohl nabídnout a zaměstnanci by nebyli schopni si vzdělávání financovat sami; -seznámení zam. s problematikou rovných příležitostí; -posílení adaptability zam. a konkurenceschopnosti české firmy.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

V rámci projektu je naplánováno 7 KA, veškeré aktivity se týkají odborného školení zaměstnanců společnosti, přičemž získané znalosti jsou přenositelné a využitelné i u jiných IT a projektových firem. Školení CS jsou v souladu s pracovním zařazením zaměstnance a s jeho náplní práce. Z důvodu podnikatelské příležitosti a myšlence rozvoje stavebního software je velká část školení (KA 3 a KA 5) zaměřena zejména na pracovní pozice Analytik, Programátor a Projektant. Pro podporu prodeje nových produktů a služeb je nezbytné disponovat kvalitními obchodníky, kteří budou schopni finální produkt nabídnout klientům. Z toho důvodu je v projektu plánováno proškolení pracovníků na pozici Obchodní manažer (KA 2). Jelikož jsou výstupy firmy závislé na práci všech zaměstnanců, budou v rámci projektu proškoleni i další THP pracovníci (KA 4) - pracovníci ekonom. oddělení (finanční a obchodní ředitel, účetní, personalistka). Cílem KA 4 je seznámení se s novinkami v oblasti personálních a mzd. změn a rozšíření odborných znalostí v oblasti finan. řízení. V rámci KA 7 bude vzdělán odborný pracovník na rovné příležitosti (personalistka firmy) s cílem šířit ve firmě principy rovných příležitostí a zapracovat je do nového etického kodexu firmy. Celý komplex vzdělávání je doplněn o jazykové vzdělávání (KA 6) z důvodu potřeby upevnění jazyk. znalostí konverzačními kurzy v AJ. Za účelem zjištění postojů zaměstnanců k firemnímu vzdělávání byl realizován začátkem r. 2012 dotazníkový průzkum, ze kt. vyplynul zájem pracovníků prohlubovat svou odbornou kvalifikaci a své jazykové znalosti. Analýza CS - viz příloha č. 8. Žadatel plánuje získávat zpětnou vazbu od CS prostřednictvím dotazníků, vždy po ukončení konkrétního školení. Investicí do zvyšování kvalifikace vyjadřuje zaměstnavatel svůj zájem o profesionální růst zaměstnanců a jejich osobní rozvoj, kvalifikovaní zaměstnanci budou schopni plnit kvalitně své pracovní povinnosti, z čehož budou obě strany těžit v podobě spokojených klientů.