Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Cílem projektu je umožnit zařazení žen do pracovního procesu, které jsou v současné době na mateřské dovolené a nemají možnost hlídání dětí. Rozvoj jejich pracovní kariéry je tak ohrožen a osobní profesní rozvoj je odložen až do té doby, dokud nevyřeší problematiku hlídání nebo umístění dětí v některém předškolním zařízení. Finanční možnosti rodiny mnohdy brání umístění dítěte v nestátním zařízení. Nám, jakožto zaměstnavateli i našim projektovým  partnerským organizacím, pomůže možnost vytvoření firemní školky, využít kvalitní lidský potenciál v pracovním procesu. Naše organizace si tak udrží ověřené kvalitní pracovnice.

- uplatnění kvalitního pracovníka v pracovním procesu . Umožníme tak našim zaměstnancům sladit pracovní a rodinný život tak, aby se mohli zapojit do pracovního procesu a věnovat se zároveň plnonohodnotnému rodinnému životu.  - udržení  si odborníka, kterého se nám většinou nedaří na trhu práce najít - udržení si ověřeného, zkušeného pracovníka, který zná pracovní kolektiv, je seznámen s chodem organizace a nemusí být zaškolován jako nový pracovník -  k vytvoření možnosti pro pracovníky bez stresu se věnovat svým pracovním záležitostem  - zvýšení prestiže u zaměstnanců, kteří vidí zájem své organizace pro ně něco zásadního udělat

Přidanou hodnotu vidíme v možnosti dalšího využití předškolního zařízení pro výukové účely našich studentů v oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika. Pro děti  bude velmi přínosná individuální péče typu: jedno dítě - jeden student. Pro dětí, které hůře komunikují nebo mají vadu řeči to nastartuje rychlejší rozvoj řečových dovedností a zvýší jejich komunikativní schopnosti. Urychlí to rozvoj i jejich dovednosti sociálních,  osobnostních i motorických.

Cílem projektu je umožnit zařazení žen do pracovního procesu, které jsou v současné době na mateřské dovolené a nemají možnost hlídání dětí. Rozvoj jejich pracovní kariéry je tak ohrožen a osobní profesní rozvoj je odložen až do té doby, dokud nevyřeší problematiku hlídání nebo umístění dětí v některém předškolním zařízení. Finanční možnosti rodiny mnohdy brání umístění dítěte v nestátním zařízení. Nám, jakožto zaměstnavateli i našim projektovým partnerským organizacím, pomůže možnost vytvoření firemní školky, využít kvalitní lidský potenciál v pracovním procesu. Naše organizace si tak udrží ověřené kvalitní pracovnice.
ATALIAN CZ s.r.o. HV Agency, s.r.o.
Projekt bude realizován v průběhu 20 měsíců ve vyhražených prostorách Soukromé střední školy Maja, s.r.o. v Mladé Boleslavi.
V rámci tohoto projektu, který bude vyhrazen pro malou skupinu dětí, bude možné vést výchovně vzdělávací proces efektivním způsobem. Přínosná bude také zpětná vazba s rodiči, kterou bude možné v takovémto modelu zařízení nebývale prohloubit. Školka i rodina bude moci zvlášť vydatně působit na žáky s dysfunkcemi. V dnešní době přibývá i dětí s odchylkami a nedostatky výslovnosti. I pro ně je zařazení v malém kolektivu předpokladem pro častější procvičování dovedností a časnější odstranění nedostatků. Nezanedbatelné je i hledisko sociálního zařazení dětí. Sociodemografické podmínky výuky mohou snáze odstranit negativní důsledky sociálního původu žáků.
Není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci - rodiče dětí - všech tří subjektů, zúčastněných v projektu, se budou aktivně podílet na výchově a vzdělávání svých dětí podle pokynů pedagogických pracovnic zařízení péče o děti. Zařízení bude pravidelně rodiče zvát na setkání, při kterých budou moci rodiče zhlédnout a vyslechnout, jaké dovednosti jejich děti získaly. Předpokládáme vzájemnou spolupráci, aktuální a individuální řešení problému, který může nastat při vstupu dítěte do předškolního zařízení, problém s odpočinkem dětí po obědě nebo neschopnost začlenit se do kolektivu atd...Rádi bychom, na základě dlouholetých zkušeností, vypomohli nejen radou, ale i individuálním přístupem k dítěti. Předpokládáme, že rodiče rádi přijdou na plánovanou besídku nebo sportovní odpoledne, seznámí se s prací svých dětí v podobě obrázků a předmětů, které vyrobily.