Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Obsahem projektu je vytvoření analytických dokumentů, které navrhnou rozšíření a optimalizaci insolvenčního rejstříku a seznamu insolvenčních správců (dále jen "insolvenční rejstřík") o komunikační vazby s resortními informačními systémy, mimoresortními informačními systémy veřejné správy s důrazem na základní registry veřejné správy a na evropské insolvenční registry v souladu s usnesením vlády České republiky č.536 ze dne 14.května 2008 ve schváleném projektovém záměru č.249 "Insolvenční rejstřík - optimalizace a vazba na evropské registry a základní registry veřejné správy". Cílem je i zpřehlednění požadavků dotčených subjektů na insolvenční rejstřík a možné varianty jeho budoucího rozvoje.

Cílem projektu je vypracování studie proveditelnosti, která bude mapovat potřeby účastníků insolvenčních řízení pro komunikaci s informačním systémem insolvenčního rejstříku (dále jen "ISIR"). Studie identifikuje konkrétní aktuální i očekávané potřeby, požadavky a způsob jejich řešení. Navrhne varianty propojení s ostatními informačními systémy v resortu i mimo něj s ekonomickými dopady na financování variant a doporučením vhodné varianty. Důraz bude kladen na bezpečnost a efektivnost komunikace. Zváží možnost zavedení čistě elektronického insolvenčního spisu s návrhem úprav legislativy.
projekt nemá partnery
Zpracování zadávací dokumentace, výběrové řízení, zpracování stuide proveditelnosti, vyhodnocení výsledků.
Studie proveditelnosti pro rozšíření insolvenčního rejstříku

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Správní úřady, zaměstnanci těchto úřadů a organizace a organizační složky zřizované těmito úřady a jejich zaměstnanci.