Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt je zaměřen na posílení efektivnosti veřejné správy zvýšením kapacity, komplexnosti a kvality služeb poskytovaných Úřadem práce ČR. Cílem projektu je rozšíření a zkvalitnění poskytovaných služeb Call centra Úřadu práce ČR.

Provoz call centra bude zabezpečen v pracovní dny od 8.00 do 20.00 hodin.Kontakt:Telefon: +420-844 844 803 e-mail: callcentrum@mpsv.cz, kontaktni.centrum@mpsv.cz

Okruh poskytovaných informací: - informace týkající se zprostředkování zaměstnání a podpory v nezaměstnanosti, poradenství a rekvalifikace, trhu práce, insolvence, problematiky EURES, agentur práce a agenturního zaměstnávání, volnýchpracovních míst, aktivní politiky zaměstnanosti, státní sociální podpory, příspěvku na péči, dávek pro osoby se zdravotním postižením a karty sociálních systémů - sKarty.

 

Cílem projektu je rozšíření a zkvalitnění poskytovaných služeb call centra. Call centrum Úřadu práce ČR zvětší, v návaznosti na změny související se sociální reformou vlády, novelou zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, vznikem Úřadu práce ČR ke dni 1. 4. 2011 (zákonem č. 73/2011, Sb.), převedením nových sociálních agend (dávky pomoci v hmotné nouzi, dávky pro osoby se zdravotním postižením, příspěvek na péči), rozsah poskytovaných informací. Provoz Call centra ÚP ČR bude zabezpečen v pracovní dny od 8.00 do 20.00 hodin.
Partnerem projektu je Úřad práce ČR.
Provoz call centra je zabezpečen v pracovní dny od 8.00 do 20.00 hodin Telefon: +420-844 844 803 Současně probíhá školení operátorů zaměřené na zvyšování jejich znalostí a dovedností.
Průběh projektu je monitorován s ohledem na oblast a počet poskytnutých konzultací, dále pak na zvyšování kompetencí operátorů.
V rámci projektu není plánována mezinárodní spolupráce.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou projektu jsou zaměstnanci Úřadu práce ČR a MPSV ČR. Primární cílovou skupinou je 36 konzultantů - operátorů, jejichž úlohou je nejen poskytovat poradenství, ale i získat během realizace projektu dostatek znalostí a dovedností, aby se mohli stát kvalifikovanými operátory rezortu MPSV.