Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Kvůli pestrému trhu s nábytkem (jak českého, tak evropského původu) jsme se rozhodli zlepšit konkurenceschopnost a postavení naší společnosti, čehož dosáhneme zvýšením kvalifikace našich vybraných zaměstnanců. Za dílčí cíle projektu považujeme podporu profesních znalostí a dovedností vybraných zaměstnanců naší společnosti ve výrobě nábytku a tím podporu zvýšení objemu zákazníků v rámci České republiky i EU, a dále přiblížení problematiky rovných příležitostí žen a mužů v naší společnosti.

 

 

Uvedených cílů dosáhneme realizací kurzů ušitých na míru potřebám jak zaměstnancům, tak společnosti jako celku. Kurzy jsou rozděleny dle tematických okruhů do 4 vzdělávacích klíčových aktivit (obsahující odborné a doplňkové kurzy). Do cílové skupiny zapojíme asi 59 % všech zaměstnanců. Do projektu budou zařazeny vícedenní kurzy realizované v externích prostorách mimo společnost. Od těchto kurzů očekáváme zejména plné oproštění se od pracovních povinností a maximální soustředěnost na vzdělávání.

Hlavním cílem projektu je dosažení vyšší odborné kvalifikace vybraných zaměstnanců naší společnosti při výrobě čalouněného nábytku, konkrétně: - podpora profesních znalostí a dovedností vybraných zaměstnanců naší společnosti, - dopad na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti jak v České republice, tak v EU, - podpora zvýšení objemu zákazníků v rámci České republiky i EU, - zvýšení povědomí našich zaměstnanců o problematice rovných příležitostí žen a mužů.
V rámci projektu právě realizujeme výběrové řízení na dodavatele kurzů.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Do projektu jsme se rozhodli zapojit 41 zaměstnanců naší společnosti (59 % všech zaměstnanců). Do cílové skupiny jsme zařadili 2 zaměstnance managementu, 6 obchodníků, 15 dělníků, 10 mistrů a 8 pracovníků skladu. Cílovou skupinu tvoří 41 % žen a 59 % mužů. Největší podíl má v cílové skupině pracovní síla ve věku 26 – 49 let, ale jsou zde zapojeny i osoby znevýhodněné na trhu práce – osoby mladší 25 let (5 osob) a starší 50 let (10 osob). Účastníky do cílové skupiny jsme vybrali na základě osobních rozhovorů, které s našimi pracovníky pravidelně realizujeme. Stejným způsobem byly zjištěny také její vzdělávací potřeby.