Předmětem předkládaného projektu je realizace dvou vzdělávání zaměstnanců firmy SYNOT TIP, a.s. Konkrétně se bude jednat o:- interní školení servisních techniků (realizované interními lektory, kteří připraví a zajistí vzdělávání, Klíčová aktivita 2); a- školení na mobilní aplikaci VIA (Klíčová aktivita 3).Obě výše uvedené vzdělávací aktivity navazují na restrukturalizaci společnosti SYNOT TIP, a.s., v rámci níž dojde v roce 2011 k převedení zaměstnanců - servisních techniků - z různých dceřiných společností přímo pod SYNOT TIP, a.s. Paralelně s výše uvedeným pak ve společnosti dochází k významné investici do nového IS (pevného i mobilního část aplikace VIA), které zásadním způsobem mění již tak specifickou práci servisního technika výherního zařízení.Předkládaný projekt bude realizován v roce 2011.V průběhu prvních tří měsíců bude vybrán dodavatel, který zaštítí vzdělávání v rámci Klíčové aktivity 3. Současně odborní zaměstnanci projektového týmu - lektoři - zahájí přípravu interního vzdělávacího programu pro servisní techniky. Samotné vzdělávání bude probíhat přibližně od března do září 2011. Projekt pak počítá pro jistotu s rezervou dalších tří měsíců na dokončení vzdělávacích aktivit a ukončení realizace celého projektu. Na začátku projektu proběhne rovněž výběrové řízení na dodavatele vybavení školicí místnosti.