Veřejný detail projektu

Informace o projektu

 

Hlavním cílem předkládaného projektu je nabídnout zapojeným organizacím (poskytovatelům sociálních služeb) a jejich pracovníkům akreditovaný vzdělávací program Standardy prakticky aneb jak se domlouvat a domluvit s klientem. Vzdělávací program bude realizován ve 4 krajích ČR, celkem proběhne 10 jeho běhů.

Vzdělávací program je postaven zejména na nácviku a praktické přípravě účastníků na vedení rozhovoru a domlouvání se s klientem, v kontextu standardů kvality sociálních služeb a systemického přístupu.

 

Vzdělávací program vznikl na základě zkušeností lektorů, kteří program realizují již několik let. V roce 2009 a 2010 byl úspěšně nabídnut v rámci projektu podpořeného z prostředků ESF mezi poskytovateli sociálních služeb v Pardubickém a Královéhradeckém kraji a prošlo jím více jak 100 účastníků.

 

 

Hlavním cílem předkládaného projektu je nabídnout zapojeným organizacím (poskytovatelům sociálních služeb) a jejich pracovníkům akreditovaný vzdělávací program Standardy prakticky aneb jak se domlouvat a domluvit s klientem. Jde o pracovníky ze 4 krajů ČR - Středočeský, Jihočeský, Královéhradecký a Pardubický. Záměrem projektu je naučit pracovníky poskytovatelů sociálních služeb dovednostem, které jsou potřebné k vyjednávání a domlouvání se s klienty v rámci praktického naplňování standardů kvality sociálních služeb č. 3, 4, a 5. Jde o klíčové kroky vedoucí k tomu, aby byly služby poskytovány v souladu se základními zásadami sociálních služeb, s individuálními zájmy a potřebami klienta a možnostmi dané služby, s respektem a efektivně.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Poskytovatelé sociálních služeb a další subjekty poskytující služby napomáhající sociální integraci cílovým skupinám