Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Společnost ECONOMY RATING a.s. je mladá dynamická poradenská společnost poskytující poradenská řešení pro podnikání se zaměřením na malé a střední podniky, v oblasti strategického řízení, řízení lidských zdrojů, ekonomiky aj. Individuální přístup ke klientovi a obsahově široký poradenský záběr klade vysoké nároky na profesionalitu pracovníků, tedy na odborné i klíčové kompetence, aby pracovníci podávali adekvátní pracovní výkon, společnost obstála na trhu a mohla se dále rozvíjet.Cílem projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti a adaptability jejích zaměstnanců prostřednictvím rozvoje odborných a klíčových kompetencí pracovníků. Cíle bude dosaženo realizací externích i interních školení v oblasti projektového managementu, procesního řízení, PC dovedností, legislativy (obchodní, pracovní právo, veřejné zakázky), účetnictví, jazyků a manažerských dovedností. Školení byla zvolena na základě analýzy vzdělávacích potřeb provedené vedoucími pracovníky formou hodnocení pracovního výkonu a rozhovorů s pracovníky s ohledem na strategii společnosti.Cílovou skupinou jsou pracovníci žadatele na všech klíčových pozicích.Výstupem projektu bude 10 proškolených osob a 65 absolventů.Vzdělávací aktivity budou probíhat během 2 let realizace projektu. Organizace a administrativa projektu bude v kompetenci realizačního týmu projektu. Projekt nemá partnera. Projekt nezahrnuje kurzy specifického vzdělávání, pouze kurzy odborného a obecného vzdělávání. Náklady projektu jsou v režimu de minimis, projekt nezahrnuje křížové financování.

HLAVNÍM CÍLEM projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti a adaptability jejích zaměstnanců prostřednictvím rozvoje odborných a klíčových kompetencí pracovníků. Tento cíl je v souladu s cílem podpory. DÍLČÍ CÍLE - nastavení dlouhodobě udržitelného systému vzdělávání, včetně interního - zvýšení odborných a klíčových dovedností zaměstnanců podle jejich potřeb Cíle bude dosaženo realizací školení v oblasti projektového managementu, procesního řízení, PC dovedností, legislativy, účetnictví, jazyků a manažerských dovedností zajištěných externími dodavateli vybranými dle pravidel OPLZZ a doplňkově interními lektory. Organizaci školení zajistí realizační tým. VÝSTUPY - 10 proškolených zaměstnanců - 65 úspěšných absolventů

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci.