Veřejný detail projektu

Informace o projektu

 

Projekt nabízí 7 provázaných aktivit:

  1. Kompetence pro trh práce – výcvik ve vybraných soft skills formou zážitkového zkušenostního učení (24 hodin)
  2. Profesní poradenství – možnosti hledání a nalezení zaměstnání probírané ve skupině a individuálně pracovní právo, firemní kultura, komunikace a asertivita, ekologické chování, finanční gramotnost a další (35 hodin)
  3. Systemický koučink – bilanční diagnostika, výuka psychologie osobnosti a motivace v rámci individuálních konzultací vedených formou koučování (22 hodin)
  4. Ekonomické a finanční kompetence – rozšíření povědomí o finančních otázkách a ekonomického uvažování (14 hodin)
  5. Rekvalifikace s praxí – akreditace MŠMT č.j. 28703/09-24/1105  pro pracovní činnosti Administrativní pracovník/pracovnice a Hospodyně a č.j. 23 075/09-24/1100 Prodejce a Pomocný dělník/dělnice obsahující 82 hodin teorie a 110 hodin praxe. Vstupní požadavky - základní vzdělání, absolvování paměťového testu a pohovor.

6.   On-line poradenství – také pro absolventy až do ukončení projektu (dle potřeb)  

7.  Zprostředkování zaměstnání

 

Realizace aktivit vedoucích k úspěšné pracovní integraci osob ohrožených sociálním vyloučením či sociálně vyloučených. Specifické cíle: - výcvik klíčových kompetencí (efektivní komunikace a aktivita na trhu práce, řešení problémů, odolnost a samostatnost) - poskytnutí individuálního poradenství (nastavení individuálních cílů a způsobů jejich dosažení formou koučování a mentoringu) - poznání a rozvoj silných stránek uplatnitelných na TP (bilanční diagnostika a psychologie osobnosti) - rozšíření stávající kvalifikace (rekvalifikace – Administrativní pracovník/pracovnice, Prodejce, Hospodyně, Pomocný dělník/dělnice) - zamezení sociálnímu vyloučení (kontaktem klientů ve skupině a na praxích) - zprostředkování zaměstnání - podpora udržitelnosti získaného zaměstnání formou konzultační služby
Období realizace projektu: 1. 11. 2011 - 31. 10. 2013 V průběhu projektu bude realizováno 10 běhů programu BRAVO pro cílové skupiny. Organizace komplexního poradenského a tréninkového programu s rekvalifikacemi a zprostředkováním zaměstnání BRAVO: - prezentace programu za účasti 2 lektorů a příp. pracovníků ÚP, soc.institucí, neziskových organizací (2 skupiny po 15 osobách) - realizace programu - celková délka poradenského programu: 11 – 12 týdnů - 289 hodin

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

- osoby nad 50 let - osoby pečující o osobu blízkou