Veřejný detail projektu

Informace o projektu

V rámci projektu budou realizovány tyto klíčové aktivity:

  1. Vymezení působnosti pracovních pozic - dojde k vytvoření pasportu pracovních míst a kompetenčního modelu,
  2. Vytvoření personální strategie - aktivita povede ke zpracování metodické příručky pro oblast řízení lidských zdrojů,
  3. Znalostní databáze - vytvoření znalostí databáze, která bude sloužit zaměstnancům organizace např. jako vzdělávací a studijní portál, pro archivaci dat,interní komunikační prvek atd.,
  4. realizace manažerského - vzdělávání,
  5. analýza vzdělávacích potřeb a tvorba plánu vzdělávání - sestavení plánu vzdělávání zaměstnanců organizace.
Hlavním cílem projektu je nastavení a zavedení efektivního systému řízení a rozvoje lidských zdrojů v AOPK ČR. Dílčí cíle projektu jsou: - nastavení funkčního a udržitelného rozvoje ŘLZ, - zavedení podpůrných nástrojů realizaci kvalitní personální politiky v rámci organizace (strategie, e-learning), - zavedení kvalitativních opatření v oblasti ŘLZ. Cíle projekty budou naplněny především skrze zavedení a implementaci personální strategie a realizaci vzdělávacích aktivit, včetně implementace inovativních nástrojů pro potřeby podpory realizace vzdělávání.
Projekt bude realizován od začátku roku 2011 do konce roku 2013. Nejprve budou uskutečněna výběrová řízení na dodavatele služeb, poté bude zahájena realizaci samotných klíčových aktivit. Do realizace projektu budou, vzhledem k jeho charakteru, zapojeni především externí dodavatelé, kteří v souladu s principy udržitelnosti, budou doplněni o interní realizační tým. Ten následně převezme řízení implementace a aktualizace výstupů.
V rámci projektu bude několik dílčích výsledků vycházejících z jednotlivých klíčových aktivit: - Pasport pracovních pozic, - metodická příručka pro oblast řízení lidských zdrojů, - znalostní databáze, - systém manažerského vzdělání.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Zaměstnanci AOPK ČR - zejména personalisté a vedoucí pracovníci.