Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Potřeba vytvořit a implementovat systém procesního řízení a optimalizovat současný stav v organizaci a zároveň posílit kvalitu poskytovaných služeb prostřednictvím žádaných modelů rozšířených ve veřejné správě. V návaznosti na tyto činnosti dojde k provedení klientského auditu zaměstnanců úřadu a vzdělávání v oblastech komunikačních a manažerských dovedností a klientské orientace. Hlavním cílem projektu je podpora a implementace nástrojů pro potřeby řízení zvyšování kvality a efektivity výkonu veřejné správy na MěÚ Fulnek prostřednictvím realizace klíčových aktivit (dále na „KA“).   Dílčí cíle projektu: - optimalizace procesů MěÚ - zkvalitnění zákaznické orientace, - zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců MěÚ Fulnek, - zvýšení kvality poskytovaných služeb, - zkvalitnění řízení interních procesů, - optimalzace využívání lidských zdrojů, - snížení administrativní náročnosti úřadem realizovaných činností, - aktualizace interní dokumentace úřadu.

 

Hlavním cílem projektu je podpora a implementace nástrojů pro potřeby řízení zvyšování kvality a efektivity výkonu veřejné správy na MěÚ Fulnek prostřednictvím realizace klíčových aktivit (dále na „KA“). Dílčí cíle projektu: - optimalizace procesů MěÚ - zkvalitnění zákaznické orientace, - zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců MěÚ Fulnek, - zvýšení kvality poskytovaných služeb, - zkvalitnění řízení interních procesů, - optimalzace využívání lidských zdrojů, - snížení administrativní náročnosti úřadem realizovaných činností, - aktualizace interní dokumentace úřadu.
Ne
Zajištění realizace projektu na základě výběrového řízení kde byly vybrány dvě firmy k plnění jednotlivých klíčových aktivit. Jedná se o KA 2 - Procesní optimalizace úřadu, KA 3 - Provedení Mystery Client, KA 4 - Zavedení modelu CAF, KA 5 - Vzdělávání zaměstnanců v souvisejících oblastech.
Zkvalitnění služeb poskytvaných úřadem. Ukotvení nástroje pro řízení kvality úřadu směrem k zavedení Modelu CAF. Optimalizace procesního řízení úřadu. Zefektivnění procesu vzdělávání. Zefektivnění péče o zaměstnance.
Ne

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

zaměstnanci MěÚ Fulnek