Potřeba vytvořit a implementovat systém procesního řízení a optimalizovat současný stav v organizaci a zároveň posílit kvalitu poskytovaných služeb prostřednictvím žádaných modelů rozšířených ve veřejné správě. V návaznosti na tyto činnosti dojde k provedení klientského auditu zaměstnanců úřadu a vzdělávání v oblastech komunikačních a manažerských dovedností a klientské orientace. Hlavním cílem projektu je podpora a implementace nástrojů pro potřeby řízení zvyšování kvality a efektivity výkonu veřejné správy na MěÚ Fulnek prostřednictvím realizace klíčových aktivit (dále na „KA“). Dílčí cíle projektu: - optimalizace procesů MěÚ - zkvalitnění zákaznické orientace, - zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců MěÚ Fulnek, - zvýšení kvality poskytovaných služeb, - zkvalitnění řízení interních procesů, - optimalzace využívání lidských zdrojů, - snížení administrativní náročnosti úřadem realizovaných činností, - aktualizace interní dokumentace úřadu.