Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt je zaměřen na realizaci odborných akademií pro klíčové zaměstnance a na inovaci systému řízení lidských zdrojů směrem k učící se organizaci, tzn. na využívání potenciálu zaměstnanců pro rozvoj ostatních a tím celé firmy.

Hlavním cílem projektu je: - příprava podnikových lektorů a koučů směrem k budování systému knowledge managementu ve společnosti, - tvorba odborných podnikových vzdělávacích programů, - realizace rozvoje klíčových odborných kompetencí pro 156 klíčových zaměstnanců společnosti vedoucí k rozšíření a zvýšení jejich kvalifikace a k podpoření udržitelnosti jejich pracovních míst, - inovace systému RLZ a ŘLZ vedoucí k motivaci zaměstnanců k osobnímu rozvoji a rozvoji ostatních a k budování podniku přátelského k rodině a podpoře slaďování rovného přístupu žen a mužů, - rozvoj zaměstnanců 50+ a absolventů do 25 let.
Projekt je sestaven z jednotlivých klíčových aktivit: Aktivita 1: Akademie Teamleader a Supervisor MOBIS – část I. rozvoj klíčových odborných kompetencí : • kompetence počítačové způsobilosti (MS Office: MS Word, Excel, Powerpoint) • kompetence právního povědomí (školení k uplatnění zákoníku práce v práci TL a S) • kompetence ke zvyšování kvality (metody zefektivňování procesu výroby a produktivity práce: o kurz základní akademie logistiky o metody štíhlé výroby Aktivita 2: Akademie Teamleader a Supervisor MOBIS – část II. interní lektor a kouč (rozvoj lektorských a koučovacích kompetencí) Aktivita 3: Akademie KOMPETENTNÍ ZAMĚSTNANEC MOBIS – část I. – rozvoj klíčových IT kompetencí (MS Office: MS Word, Excel, Powerpoint) Aktivita 4: Akademie KOMPETENTNÍ ZAMĚSTNANEC MOBIS – část II. – rozvoj klíčových SAP kompetencí : • Modul nábor zaměstnanců (e-Recruiting) • Modul hodnocení • Modul vzdělávání • Modul odměňování • Modul „Národní soustava povolání“ • Modul závodní preventivní péče Aktivita 5: Akademie KOMPETENTNÍ ZAMĚSTNANEC MOBIS – část III. – interní lektor a kouč (rozvoj klíčových lektorských a koučovacích kompetencí) Aktivita 6: HR akademie = MOBIS – Učící se organizace • Inovace stávajícího systému ŘLZ směrem k nastavení a vytvoření metodiky fungování firemní podnikové školy Aktivita 7: Rovné příležitosti – budování podniku přátelského k rodině Aktivita 8: Systém evaluace a hodnocení efektivity projektu
Pomocí klíčových aktivit naplníme uvedené cíle, tj. realizace firemních Akademií pro rozvoj odborných a lektorských kompetencí 156 klíčových zaměstnanců: tj. 80 Teamleaderů (mistrů) a Supervisorů (předáků), 65 specialistů, 3 zaměstnanců/kyň HR oddělení a 8 interních lektorů, budování jejich podnikové školy, tvorba 10 vlastních vzdělávacích programů, vytvoření nové metodiky vzdělávání, posílení role vedoucího zaměstnance, tzn. inovace systému ŘLZ a RLZ a to včetně inovací směrem k budování podniku přátelského k rodině.
Projekt je realizování bez mezinárodní spolupráce.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílové skupiny: - Teamleadeři (role mistra) a Supervizoři (role předáka) – 80 osob - Stávající interní lektoři odborných kurzů – 8 osob - Specialisté (řídící zaměstnanci) – 65 osob